BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Får man hoppa in här?
Har bim 2/9.
Vi kör på mys varannan dag sedan senaste mensen för att vara på säkra sidan. Första riktiga försöket för barn nr 2.
Tempar oxå sedan ca 1 månad men ser inga mönster än så länge.
Äl den 19/8 eller kommer den? :) 
Hakar på här!
Senaste mensen kom 5(!!!) dagar för tidigt och jag är annars alltid regelbunden med en cykel på 26 dagar. Blödde väldigt lite, så pass att jag klarade mig med endast trosskydd. I vanliga fall har jag syndafloden i 2dagar.
Hur som helst så har jag ÄL idag och BIM den 3/9.
Känns rätt hopplöst även om jag ändå hoppas. Vi hade sex i onsdags senast och nu är maken sjuk
missar ÄL (har känningar nu i skrivandets stund).
Vad tror ni, är det kört? Om vi har sex imorgon, kan det ta sig då?
Detta blir vårt första försök på barn nr 4.
Ja men om man då har samlag efter 2 dagar kanske det är för sent..? Men iallafall så får vi sen om det tar sig från idag ;) men då borde ni prickat in bra :) hoppas det för dig med! :)
Hoppar in i denna tråd då jag idag fick aug mensen.
Har aldrig haft såhär sen mens då den kom 10 dagar sent så är osäker på när min nästa mens är. brukar ha en cykel runt 30 men denna var runt 40.
Går det tillbaka till runt 30?
Min app säger att nästa mens är på cykeldag 35 =26/9 så återstår att se.
Har jag missat någon så fyll gärna på!
Tack du la in alla :) jag hade äl i ond / torsd då hade jag kraftigt ont men har molvärk än någon som brukar ha så mer ?
Hade ÄL igår...
Mycket myss har det varit och blir för säkerheten även hela helgen sen bara hoppas på glada nyheter i början på september :)
Längtan blir större och större med varje dag.
Hur är det med era killar, längtar de, är de intresserade av ÄL och BIM? Eller är det mer lugna och tar det som det kommer?