BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hoppar oxå in här ????
ÄL 18/8
BIM 1/9
Testade idag ÄL +10 men fick - ???? men de var inte morgon urin plus att ja druckit mycke så de va gode utspätt så ja hoppas att de berodde på de. Tänkte testa nästa gång till helgen på morgonen.
Har 3 barn sen tidigare med en annan man å yngsta föddes 2010 så man glömt bort lite ????
Har ont i tuttarna och i Tjej magen. De molar och som stramar åt i äggstockarna. Vet att några dagar efter ÄL fick ja tväront i livmodern. Högg å mola på men försvann sen. Super konstigt.
Har mått illa till å från. Så hoppas på ett +
Kunde inte hålla mig testa i dag -7 negativt :( vet är för tidigt känner typ alla symtom som går så får se om de är illbillning eller om de bara är för tidigt ;)
Hakar gärna på här :)
Första försöket på barn 4 nu :)
Äl 9 sep och bim 20 sep.
Första försöket andra barnet. Tog oss 10 månader sist och har väldigt oregelbunden cykel på ca 35 dagar (-+7 dagar).
Började med ÄL- test tidigt redan dag 11 då min cykel är oregelbunden. Fick ägglossningskännkngar strax efter och då brukar jag ha några dagar senare men kom aldrig något på testen. Om jag går på tecken och en Pytte stegring på testet kanske jag kan haft runt 22-23 aug. I måndags på gymmet var jag helt slut direkt. Tisdags också och svettades som en gris. Yrsel och huvudvärk direkt när jag rest mig. Svagt illamående också. Beställde nya ÄL-test i måndags och trodde dom skulle kommit nu men nej så tyvärr kan jag inte testa mer :( har som väldig mensvärk och känner mig febrig. Var som sist jag var gravid men haft denna känsla utan att vara och nu är det stress och annat som kan spela spratt.
Vet därför inte riktigt när BIM är och jobbigt att allt är så oregelbundet. Spännande att följas åt här
Hej hej!
Hoppar in hit ifrån augusti tråden. Fick min mens i tisdags,så har beräknad ÄL 16/9, enligt appen, vet dock inte riktigt om jag litar på den då den inte riktigt brukar stämma :) har lång cykel men vi får sexa på och hålla tummarna :)
detta blir andra försöket på andra barnet.
Jag tror mitt Äl test starkast i förrgår kväll och i går morse. Svårt att jämföra med kontrollstrecket då teststrecket blir så smalt. Någon annan som får så smala testbilder med testlagrets äl-test? Är det då så att ägglossning sker inom 24-48 timmar och att det sedan kommer den trådiga äggviteliknande flytningen? Min beräknade Äl på appen säger Äl i morgon. Kan det då stämma. Jag är novis på just detta område. : )
Bim borde då vara den 8 el 10/9
Teststreck - inte testbilder ;)
Vilka appar använder ni som hjälpmedel för att träffa rätt?
Jag har använt Natural cycles tills nu men har inte råd att förnya prenumerationen.
Så nu använder jag P tracker men saknar att mäta tempraturen.
Finns det något liknande som NC fast billigare?
Vilka appar använder ni som hjälpmedel för att träffa rätt?
Jag har använt Natural cycles tills nu men har inte råd att förnya prenumerationen.
Så nu använder jag P tracker men saknar att mäta tempraturen.
Finns det något liknande som NC fast billigare?