BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag hade äl för ca 6 dagar sedan och Bim borde då alltså va den 26/9, lördag nästa vecka.
Min bröst ömmar liite sedan igår och jag har ganska mycket flytningar.
Bröst som ömmar av sig själv har jag aldrig haft tidigare ????
Jag började gråta igår av en ganska löjlig diskussion med min sambo.
Annars har jag inga tecken på varken det ena eller det andra. Hatar att bara "vänta och se" Tålamod är nått jag föddes utan
Fler med Bim nästa vecka?
Ja men händer inget så ring Gyn! Jag har haft mens väldigt oregelbundet sen jag var 17. Åt p piller och då blev den regelbunden och sen när jag slutade med dem då kom det ingen mer mens. Det var så jag upptäckte att nåt var fel! Fick pergotime och primolut nor utskrivet och blev gravid på andra kuren. Nu väntar jag nr 2 och det tog sig oxå på andra kuren! :)
Håller tummarna!
.
Jag hade äl för ca 6 dagar sedan och Bim borde då alltså va den 26/9, lördag nästa vecka.
Min bröst ömmar liite sedan igår och jag har ganska mycket flytningar.
Bröst som ömmar av sig själv har jag aldrig haft tidigare ????
Jag började gråta igår av en ganska löjlig diskussion med min sambo.
Annars har jag inga tecken på varken det ena eller det andra. Hatar att bara "vänta och se" Tålamod är nått jag föddes utan
Fler med Bim nästa vecka?
Ska våga mig på ett test framöver så får jag ta ställning om det är negativt. Blir nog ett besök hos gyn då och kolla hur läget är. Är rädd att det ska ta flera månader i "onödan" liksom. Sen kan det ju ta flera månader och även år ändå innan det tar. :)
Det var inte meningen att skrämma dig. Men kan vara bra att kolla så att du får hjälp om du inte ägglossar själv.
Vad har ni för tips på prisvärda test? Köpa i butik eller beställa?
Vad har ni för tips på prisvärda test? Köpa i butik eller beställa?
Åh, jag har noll koll på äl och BIM... i våras försvann mensen 3mån och jag trodde på pluss, dock inget vi pratat om då. Hade inte ätit piller på flera månader så... lite besviken.
Nu har vi kört oskyddat sen slutet på juli. Ingen mens. Ibland får jag som mensvärkskänningar, vilket jag även fick i våras. Vågar inte ta test än. Drar på det. Vill inte bli besviken igen..
Första barnet. Vi vill inte planera utan mer att det bara sker. Men jag kan inte låta bli att tänka på det. Såklart!
Spännande att följa er alla och jag håller verkligen tummarna för alla er.
Nu då? vad tror ni?
Tagit nu precis :)

Nu då? vad tror ni?
Nu då? vad tror ni?