• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Natalie87W

Ja, den väntan är hemsk.

Det sjuka med mig den här månaden är ju att jag verkligen inte förväntade mig något eftersom vi inte riktigt hann med och jag var nästan säker på att vi hade missat det helt. Men vore så himla kul om det var en lite bebis där inne :)

skatergirl81 skrev 2015-09-18 23:35:48 följande:

Låter ju hoppfullt..ska bli spännande att läsa vad testet visade imorgon bitti. Jag är på den långa väntan från äl till bim nu

• moasam

Här ligger jag nu och den konstiga känslan i magen är kvar! Ska testa på måndag har jag bestämt om mensen inte dyker upp någon av dessa två dagar! Nervöst!!

• moasam

Håller tummarna!

Natalie87W skrev 2015-09-18 22:44:58 följande:

Glömde skriva att jag gått över min cykeln när den varit som längta med 2 dagar. Längsta jag haft var 30 dagar, nu är jag på 32.

• Miniflicka93

Så okej... Idag den 19/9 är jag på bim+6 och är lite frustrerad! Jag vill ju självklart att anledningen är att jag är gravid. Men om jag nu inte är det blir jag lite frustrerad då jag inte ska ha jätte långt kvar till äl då. Men eftersom mensen ej kommit lär de dröja länge till äl och detta stör då hela min cykel! Suck. I morgon den 20e så ska jag ta o testa och se hur de står till. Jösses vill ju bara ha något svar på hur de står till. Haha.

• Natalie87W

Testet visade ej graviditet, men ingen mens ännu. Blir smått galen på detta. Vet en vän som är gravid och det tog lång tid innan ett test visade positivt för henne. Hade hoppats slippa det. Har jag inte fått mens innan helgen är slut så måste jag ju vara gravid. För så himla sen kan jag ju inte vara.

Finns det någon som upplevt samma sak som jag och varit gravid?

skatergirl81 skrev 2015-09-18 23:35:48 följande:

Låter ju hoppfullt..ska bli spännande att läsa vad testet visade imorgon bitti. Jag är på den långa väntan från äl till bim nu

• skatergirl81
    Natalie87W skrev 2015-09-19 09:56:11 följande:

Testet visade ej graviditet, men ingen mens ännu. Blir smått galen på detta. Vet en vän som är gravid och det tog lång tid innan ett test visade positivt för henne. Hade hoppats slippa det. Har jag inte fått mens innan helgen är slut så måste jag ju vara gravid. För så himla sen kan jag ju inte vara.

Finns det någon som upplevt samma sak som jag och varit gravid?

Jag har läst om andra som plussat sent! Håller tummarna för dig! Att ni inte hann ligga så mycket har ju egentligen ingen betydelse, krävs ju bara en spermie. Vi har legat massor på exakt rätt dagar och inte blivit gravida så det verkar ju väldigt komplext det här. Förstår att det är frustrerande, det skulle jag också tycka, min mens har varit en dag sen och en dag tidig men inte mer än så och det är kanske en naturlig avvikelse, men i ditt fall kan det ju definitivt vara så att den inte kommer dyka upp!
  • Natalie87W

Ja, det är väldigt frustrerande. Speciellt när jag har sån konstig värk i magen sen några dagar tillbaka. Man går ju verkligen bara och väntar på att mensen ska börja men icke. Aldrig varit med om något liknande. Den värker bara typ några timmar, max en dag innan mens.

Men ska försöka att inte tänka på det, bara fortsätta hålla tummarna :D

skatergirl81 skrev 2015-09-19 11:05:21 följande:

Jag har läst om andra som plussat sent! Håller tummarna för dig! Att ni inte hann ligga så mycket har ju egentligen ingen betydelse, krävs ju bara en spermie. Vi har legat massor på exakt rätt dagar och inte blivit gravida så det verkar ju väldigt komplext det här. Förstår att det är frustrerande, det skulle jag också tycka, min mens har varit en dag sen och en dag tidig men inte mer än så och det är kanske en naturlig avvikelse, men i ditt fall kan det ju definitivt vara så att den inte kommer dyka upp!

• eg90

Har typ 6-7 dagar kvar till bim och nu idag och igår har jag börjat känna lätt yrsel..
    Kan detta vara ett grav. tecken?

• Kissekatten2014
    eg90 skrev 2015-09-19 12:34:35 följande:

Har typ 6-7 dagar kvar till bim och nu idag och igår har jag börjat känna lätt yrsel..

Kan detta vara ett grav. tecken?

Håller tummarna att det är ett grav.tecken iaf
Svar på tråden BIM September