BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Kunde inte hålla mig! Fick ett + idag !
okej :)
Lycka till :)
Vågar mig nästan på ett grattis :) stannar här för att jag är så nyfiken hur det ska gå för dig med alla dessa symtom :p men varför testar du inte på morgonen istället då borde de ju vara starkare. Men ser betydligt starkare ut än igår
Kunde inte hålla mig! Fick ett + idag !
Jag hade äl för ca 6 dagar sedan och Bim borde då alltså va den 26/9, lördag nästa vecka.
Min bröst ömmar liite sedan igår och jag har ganska mycket flytningar.
Bröst som ömmar av sig själv har jag aldrig haft tidigare ????
Jag började gråta igår av en ganska löjlig diskussion med min sambo.
Annars har jag inga tecken på varken det ena eller det andra. Hatar att bara "vänta och se" Tålamod är nått jag föddes utan
Fler med Bim nästa vecka?
Är på bim +5 idag och ingen mens i sikte! Ska testa om 2 dagar hade jag tänkt. Håll tummarna! Någon annan här inne som inte plussat förrän sent?
hehe jag fick ett infall och sprang ner och köpte test, så det bara flöt på :) detta kom efter 3 min och var rosa/lila svårt att få med färgen på fl av någon anledning, här hemma och på fb ser det mycket starkare ut och tydligt rosa hehe :)
vad gullig du är :)
Läste att du också plussat! Grattis!!! :D
men åh! Stort stort grattis :) :)
Jag hoppar in här,
Jag och min fästman har nu försökt riktigt seriöst i 5mån, dock inga preventivmedel sedan nov 2014.
Vid ägglossningen i aug hade jag väldigt dålig koll, och vi hade tyvärr bara samlag en max två gång/er i närheten av äl.
Nu tror jag att jag gått över bim. Ver inte exakt då den de två senaste mån varit en aning tidig. Men i snitt så ligger min cykel på 29..mellan 28-30 aldrig mer än 30 sedan i april.
Jag har inte testat mig eftersom jag går och väntat hela tiden på att mensen ska börja då jag gått i 3 dagar och upplevt en slags värk..det är inget vanligt spm brukar hända.
Jag tänkte testa mig i morgon och jag kommer väl inte kunna sova på hela natten. Idag började min vänstra bröstvårta värka och bli större.
Vanligtvis brukar jag ha väldigt ömma bröst mellan äl och mens.
Ville bara ventilera lite och håller tummarna för ett plus imorgon bitti.
Vore kul att prata med någon som upplevt liknande om någon fortfarande är vaken i vårt avlånga land :)
Glömde skriva att jag gått över min cykeln när den varit som längta med 2 dagar. Längsta jag haft var 30 dagar, nu är jag på 32.
Glömde skriva att jag gått över min cykeln när den varit som längta med 2 dagar. Längsta jag haft var 30 dagar, nu är jag på 32.