• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • halo83

16: e försöket gick inte heller. Nu lämnar jag fl å allt vad bebisplanerna heter , kan ju ändå inte bli gravid

• mariafii
    halo83 skrev 2015-09-17 10:41:47 följande:

16: e försöket gick inte heller. Nu lämnar jag fl å allt vad bebisplanerna heter , kan ju ändå inte bli gravid

Tråkigt, lycka till och hoppas på att de kommer när du minst anar
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Fian88

Tråkigt! Vet hur du känner. Jag var på cellprovtagning igår och berättade om våra svårigheter att bli gravida, hon tyckte jag skulle boka en fullständig gynekologisk undersökning. Har gjort det nu, tyvärr fanns bara tid om två månader men ändå. Kanske ni skulle göra också? Lycka till och hoppas innerligt att ni får ert plus snart! Kram
  • Kissekatten2014
    hennaah skrev 2015-09-17 05:50:46 följande:

so, this just happened..!

Grattis så kul, har ni försökt länge? . Ska städa ut mensen nu och blicka fram mot nästa äl istället
  • Moneal

Usch så tråkigt!

Tror det är klokt att försöka "glömma bort det" ett tag så hoppas vi det kommer av sig själv!

Stor kram!
  • hennaah
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-17 12:52:02 följande:

Grattis så kul, har ni försökt länge? . Ska städa ut mensen nu och blicka fram mot nästa äl istället

Tack :) slutade med mina p-piller i maj så, sen dess! :)
  • hennaah

Tack söta ni för alla grattis! Hoppas liten vill stanna bara! Håller tummarna stenhårt för er också att ni också får det fina plusset snart :)

• moasam

Hoppar in här! Bim på söndag! Första barnet. :) jag har mått illa och känt som mensvärk/pms i ett par dagar så det är nog kört. :/ men hoppas hoppas ????

• Moneal
    moasam skrev 2015-09-17 14:29:45 följande:

Hoppar in här! Bim på söndag! Första barnet. :) jag har mått illa och känt som mensvärk/pms i ett par dagar så det är nog kört. :/ men hoppas hoppas ????

då har vi bim samtidigt :)

har känt mensvärk och stick i äggledarna sedan en vecka tillbaka hoppas inte det är negativt :)
Svar på tråden BIM September