BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
BIM idag,men ingen mens i sikte.
Tog ett test igår som va neg. Är det kört då tror ni, eller kan man plussa några dagar efter beräknad BIM? Och när ska jag isf testa igen tycker ni? :)
BIM idag,men ingen mens i sikte.
Tog ett test igår som va neg. Är det kört då tror ni, eller kan man plussa några dagar efter beräknad BIM? Och när ska jag isf testa igen tycker ni? :)
vanligtvis får man + mellan vecka 4 och vecka 6, på bim brukar man vara i runt vecka 5 så än finns det hopp :)
so, this just happened..!

Lite spottings nu på morgonen. 11 dagar efter ägglossning. Kanske lite sent för implantationsblödning?! Eller kan det vara så? Alternativt väldigt tidig mens. Brukar få mens ca 15 dagar efter ägglossning och jag är säker på ägglossninsdatumet.
Hmmm väldigt spännande iaf...vi får vänta och se! Hoppas mensen inte kommer!

Grattis hennaah!
Jag har en konstig stickande kännsla i livmodern.. Som om det är en nål som petar på mig?! Någon som vet vad det är? BIM-5 idag.