• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Emilix

BIM idag,men ingen mens i sikte.

Tog ett test igår som va neg. Är det kört då tror ni, eller kan man plussa några dagar efter beräknad BIM? Och när ska jag isf testa igen tycker ni? :)

• Moneal
    Emilix skrev 2015-09-16 16:51:39 följande:

BIM idag,men ingen mens i sikte.

Tog ett test igår som va neg. Är det kört då tror ni, eller kan man plussa några dagar efter beräknad BIM? Och när ska jag isf testa igen tycker ni? :)

vanligtvis får man + mellan vecka 4 och vecka 6, på bim brukar man vara i runt vecka 5 så än finns det hopp :)
  • Emilix
    Moneal skrev 2015-09-16 18:44:38 följande:

vanligtvis får man + mellan vecka 4 och vecka 6, på bim brukar man vara i runt vecka 5 så än finns det hopp :)

Tack för svaret :)

Då finns det lite hopp kvar ändå.

Får vänta nån dag och ta ett nytt test :)

Är rädd att mensen inte ska komma och att jag inte är gravid. I våras försvann mensen i 3 månader helt utan anledning. Hoppas det inte blir lika nu bara.
  • Norrlandstjejen

Lite spottings nu på morgonen. 11 dagar efter ägglossning. Kanske lite sent för implantationsblödning?! Eller kan det vara så? Alternativt väldigt tidig mens. Brukar få mens ca 15 dagar efter ägglossning och jag är säker på ägglossninsdatumet.

Hmmm väldigt spännande iaf...vi får vänta och se! Hoppas mensen inte kommer!

• Fian88
    hennaah skrev 2015-09-17 05:50:46 följande:

so, this just happened..!

phpsmFM3J75058.jpg

Grattis
  • Fsake
    hennaah skrev 2015-09-17 04:50:46 följande:

so, this just happened..!

phpsmFM3J75058.jpg

Grattis!!!!
  • mammaA93

Jag har en konstig stickande kännsla i livmodern.. Som om det är en nål som petar på mig?! Någon som vet vad det är? BIM-5 idag.

Svar på tråden BIM September