BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag har Bim på onsdag, äl+9 Någon som ser något?

Ser streck!! När har du Bim?
vad kul!
på söndag :)
kan ana något väldigt svagt på ditt med :)
Har du barn sen tidigare? hur länge har ni försökt?
Ja detta är barn nr 4 och första försöket :)
ni då?
Tredje barnet och första försöket. Dom andra två blev till på första försöket så vi hoppas!!
Här kom mensen punktligt..
Bara att försöka igen. Nästa Äl blir ca 6 oktober.
Hej på er!
Bim typ nu, plus minus någon dag. Brukar ha 14 dagar från äl till mens. Var på första besöket på vår fertilitetsutredning den 1/9 och gjorde ett ultraljud och då såg läkaren några äggblåsor som var på väg att släppa. Så gissar att äl skedde runt 2-4/9. Så jag räknar med att bim borde vara nu.
Ingen mens, inga tecken på graviditet heller. Eller inte vet jag, har haft månader med massvis med inbillade symptom som sen visade sig vara mensen som var på gång.
Det jag känner av är huvudvärk till och från. Lite ont i magen stundvis, ev lätt illamående stundvis, kroppstemperaturen varierar väldigt. Ena stunden är jag jättevarm för att sedan frysa. Svettades helt kopiöst när jag var och tränade tidigare idag, överdrivet mycket. Men allt detta kan lika gärna vara mensen som är på gång. Vågar knappt hoppas längre. Har inte mensen kommit till på måndag testar jag då.
Håller tummar för er som inväntar bim, denna oändliga väntan...
Jag hade äl för ca 6 dagar sedan och Bim borde då alltså va den 26/9, lördag nästa vecka.
Min bröst ömmar liite sedan igår och jag har ganska mycket flytningar.
Bröst som ömmar av sig själv har jag aldrig haft tidigare ????
Jag började gråta igår av en ganska löjlig diskussion med min sambo.
Annars har jag inga tecken på varken det ena eller det andra. Hatar att bara "vänta och se" Tålamod är nått jag föddes utan
Fler med Bim nästa vecka?
Nu då? vad tror ni?
Tagit nu precis :)