• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • moasam
    Moneal skrev 2015-09-17 14:40:10 följande:

Kan det bli något av detta tror ni?

Åhh jag ser!:D hoppas :)
  • Kissekatten2014

[quote=75768290][quote-nick]Moneal skrev 2015-09-17 14:40:10 följande:[/quote-nick]

[quote]

Jag ser med något

• Fian88

Jag ser ingen bild?? Konstigt..
  • mariafii

Jag ser också ????
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Norrlandstjejen
    halo83 skrev 2015-09-17 10:41:47 följande:

16: e försöket gick inte heller. Nu lämnar jag fl å allt vad bebisplanerna heter , kan ju ändå inte bli gravid

Nej vad tråkigt. Lider med er. Men jag tror att en paus i alla tankar kan vara bra ibland. Vem vet kanske dyker upp ändå ett plus!
  • Lizzie09

Nu är ägglossningen över för den här gången, nu blir det långa dagar fram till bim! Har känt ägglossningen väldigt tydligt denna gång, varit väldigt öm runt äggstockarna och haft mycket äl-flytningar. Har verkligen prickat in ägglossningen när det gäller sexet, så nu håller vi tummarna. BIM blir en dag tidigare än vad som står i listan, så det blir den 29:e

• Fian88

Nu på datorn ser jag bilden! Och jag ser nått, ser väldigt lovande ut
  • Moneal
    Fian88 skrev 2015-09-17 20:55:06 följande:

Nu på datorn ser jag bilden! Och jag ser nått, ser väldigt lovande ut

Åh så kul!! vad spänd jag blev nu :) :)
  • Lilla Luna

Åh, jag har noll koll på äl och BIM... i våras försvann mensen 3mån och jag trodde på pluss, dock inget vi pratat om då. Hade inte ätit piller på flera månader så... lite besviken.

Nu har vi kört oskyddat sen slutet på juli. Ingen mens. Ibland får jag som mensvärkskänningar, vilket jag även fick i våras. Vågar inte ta test än. Drar på det. Vill inte bli besviken igen..

Första barnet. Vi vill inte planera utan mer att det bara sker. Men jag kan inte låta bli att tänka på det. Såklart!

Spännande att följa er alla och jag håller verkligen tummarna för alla er.

• misslina

Hej!

En fråga... Hade äl förra veckan. Och tempen har gått stadigt uppåt, legat på 36.8 flera dagar och igår 37.0. Men så idag är den nere på 36.7 helt plötsligt. Men har inte bim förrän nösta fredag.
    Kommer mensen tidigt... Eller kan tempen bete sig så där?
    Min bas temp är mellan 36.4 och 36.6

Vad tror ni?

Svar på tråden BIM September