• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Lizzie09
    eg90 skrev 2015-08-28 10:42:38 följande:

Vilka appar använder ni som hjälpmedel för att träffa rätt?

Jag har använt Natural cycles tills nu men har inte råd att förnya prenumerationen.
    Så nu använder jag P tracker men saknar att mäta tempraturen.

Finns det något liknande som NC fast billigare?

Jag har använt Fertility Friend och WomanLog, dom tycker jag är bra :)
  • Pluttan

Hej. Nu tror jag att jag hittat rätt tråd. Hänger gärna på här från augusti tråden. Nytt bim blir den 22/9. Vill någon lägga till mig?

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Angdev

Använder mig inte av ÄL-test denna månaden. Är vårt 10:e försök och kände att alla test gjorde mig lite knäpp. Vi har mys när lusten/tid/ork finns där. Hoppas såklart att det ska ta sig trots att vi inte schema-myser. Hade ÄL igår om jag går efter flytningar så nu håller vi tummarna att en avslappnad mamma ska plussa om drygt 2 veckor :)

• Tussigullan

Äl igår blev det, så ny bim den 10/9. Fick till det i måndags och natten till igår så hoppas att det tar sig :) denna gång tänker jag inte testa för tidigt utan försöka vänta in mensen som förhoppningsvis inte kommer haha

• Malva2015
    Niyoh81 skrev 2015-08-27 16:40:14 följande:

Har ont i tuttarna och i Tjej magen. De molar och som stramar åt i äggstockarna. Vet att några dagar efter ÄL fick ja tväront i livmodern. Högg å mola på men försvann sen. Super konstigt.

Har mått illa till å från. Så hoppas på ett +

Exalt samma här! Äggl 23/8 samma känsla som du. Testade neg i morse men det är ju för tidigt egentligen ..
  • Pluttan
    Stemia skrev 2015-08-27 00:21:39 följande:

Hade äl i måndags, nu en rosa flytning? Varför då va kan de bero på??

Kanske kan vara en äl blödning. Vissa kan ju få det runt äl. Ingen erfarenhet själv dock. Bara en gissning.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • mariatheresia

Här är det syndafloden sen igår morse. Måste säga att tempa funkade bra. 36.5 normalt och från äl till igår runt 37.4 nu nere igen på 36.5 så en kombination av stickor och temp funkar. Har tagit ut en hormonspiral och är imponerad av hur fort kroppen återgår till det normala. Bara hoppas på plus snart. Har tagit 6 mån med båda barnen så får se om trean kan gå fortare

• Fsake
    Angdev skrev 2015-08-28 10:10:27 följande:

Använder mig inte av ÄL-test denna månaden. Är vårt 10:e försök och kände att alla test gjorde mig lite knäpp. Vi har mys när lusten/tid/ork finns där. Hoppas såklart att det ska ta sig trots att vi inte schema-myser. Hade ÄL igår om jag går efter flytningar så nu håller vi tummarna att en avslappnad mamma ska plussa om drygt 2 veckor :)

Har gjort samma detta försök. Skönt att slippa testa. Har bim sö/må
  • Stemia
    Pluttan skrev 2015-08-28 12:05:48 följande:

Kanske kan vara en äl blödning. Vissa kan ju få det runt äl. Ingen erfarenhet själv dock. Bara en gissning.

Okej. Tack

Men nu undrar jag ytterligare en grej, tog ett grav test igår trotts att de är för tidigt eftersom ja hade äl i måndags, men iaf visade de svagt plus,samma i morse va innebär de? Kan man få svagt streck pga ngt annat? Ha fortfarande lite färgad flytning men idag mer senapsbrun nästan,eller va ja ska kalla färgen... va tror ni?
Svar på tråden BIM September