• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Paxen
    mariafii skrev 2015-09-03 21:54:30 följande:

Vi är nu på första försöket med barn nr 2. Vi har inte heller massor med sex men försöker få in var tredje dag iaf. Tog oss 10 gånger sist och vi prickade då in ÄL flera gånger. Lite rädd att denna gång kommer ta lika lång tid. Min cykel är oregelbunden men fick utslag på ÄL-Stickan 28/8 men känndes som den var en vecka tidigare så jag är också förvirrad. Har alla symtom utom större bröst :p men hade jag inte under förra heller. Vi håller tummarna på denna gång

Ja på det viset! Då hoppas jag för er! :)

10 ggr är lång tid, här sitter jag o gnetar över inte ens EN gång med "riktig" planering och superlite sex (enligt vissa) Haha.... :P

Spännande and läsa om alla i tråden oxå! Någon mer med bim ca 15/9?
  • Boel

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.
    Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.
    Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?

• Kissekatten2014
    Paxen skrev 2015-09-03 22:03:13 följande:

Ja på det viset! Då hoppas jag för er! :)

10 ggr är lång tid, här sitter jag o gnetar över inte ens EN gång med "riktig" planering och superlite sex (enligt vissa) Haha.... :P

Spännande and läsa om alla i tråden oxå! Någon mer med bim ca 15/9?

Jag har bim 15/9 en lång väntan nu då..
  • Fian88
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni? phpAuE75p85012.jpg

Det första är ju med morgonurin och det är mer koncentrerat än det andra, du behöver nog inte oroa dig! Grattis
  • emjh

Grattis! 

Jag morgonurinen är ju mer koncentrerad så det är inget konstigt alls. :)

• Fronten
    babytjejen skrev 2015-09-03 20:56:22 följande:

Förförra gången tyckte jag att kroppen hade massa symptom men inget plus...Förra gången var min hjärna säker på att vi lyckats så nu vet jag att jag inte ska lyssna på mig själv över huvud taget utan bara vänta på bim o hoppas på det bästa...först ska dock äl vara o den är om lite över en vecka..snälla låt tiden gå fort nu!

Kunde inte fått en bättre beskrivning på hur det känns för mig nu.: ) Äl + 8 så ska försöka hålla mig testar några dagar
  • Boel
    emjh skrev 2015-09-03 22:20:34 följande:

Grattis! 

Jag morgonurinen är ju mer koncentrerad så det är inget konstigt alls. :)

Tack!
    Jag ska göra ett imorgon också för säkerhet skull!
  • Sundaymorning

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni? phpAuE75p85012.jpg

Stort grattis
  • Maräng86

BIM-1/BIM Dagen

Har ont i högerknäet- är väl endast pms symptom?

Molande värk på högra äggstocken.

Ingen blödning än, bruna flytningar har upphört...

• Fronten

Grattis :)
Svar på tråden BIM September