• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Jadu

Idag kunde jag inte hålla mig.. hade ett rfsu test hemma. De blev så blankt de kunde bli...

• Tussigullan

Blir tokig. En vecka till bim och jag hade nyss molvärk som varade kanske en kvart..som riktig mensvärk..hmm..och de senaste dagarna har det känts som att det är ngt där nere i magen..känt av något hela tiden sen äl..svårt att beskriva hur det känns...denna cykel känns väldigt annorlunda.

• Moneal
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.

Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?

Åh stort grattis!! :)
  • mydevotion

Imorse plussade jag svagt på bim -4. Kan inte förstå att det tog sig på första försöket. Har känt sedan äl att det tog sig, men man vågar ju inte hoppas..

(Kan inte bjuda på bild då kameran på telefonen är trasig)

Lycka till allihopa, nu lämnar jag!

• valkyrian
    mydevotion skrev 2015-09-04 07:48:07 följande:

Imorse plussade jag svagt på bim -4. Kan inte förstå att det tog sig på första försöket. Har känt sedan äl att det tog sig, men man vågar ju inte hoppas..

(Kan inte bjuda på bild då kameran på telefonen är trasig)

Lycka till allihopa, nu lämnar jag!

Grattis!
  • valkyrian

Lyckades hålla mig från att ta digitaltestet i morse, BIM imorgon. Mitt konstiga "svullen ständigt rinnande spottkörtel" symptom gick över under natten. Funderar på att inte ens testa imorgon. Minus är sån jävla besvikelse

• halo83

Hoppar in här.. Bim den 16/9

Försök nr 16 men vi har inte lagt manken till denna gång då vi ska söka hjälp i oktober.

Så vi får se hur det blir,ska bli spännande att tempa.

Det enda jag känner nu är extremt ömma bröstvårtor, det brukar jag bara ha vid äl och mens... Annars brukar jag ha molvärk till å från från äl till mens men känner inget alls i magen..

• HCS
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.

Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?

Stort Grattis!! Du behöver inte oroa dig. Morgonurin är betydligt mer koncentrerad.
Svar på tråden BIM September