BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hej jag hänger oxå på om ok äl ca nu denna vecka bim 3 sept har två barn sen innan
Hänger också på här. Ingen aning när jag har äl då min cykel inte kommit iordning efter ppillerstopp ännu. 10 dagar efter mens nu, så väntar.
Kul att vi är så många nu som kan följas åt! Jag försöker också hålla det lite mer avslappnat denna månaden. Vi kör ca varannan dag och tanken var att jag skulle tempo. Nån som gör det? Första månaden jag testar NC. Men svårt att få in rutinen..
Så varannan dag, minst, känns som det säkraste kortet!
Tempa skulle det såklart stå
Kul att vi är så många nu som kan följas åt! Jag försöker också hålla det lite mer avslappnat denna månaden. Vi kör ca varannan dag och tanken var att jag skulle tempo. Nån som gör det? Första månaden jag testar NC. Men svårt att få in rutinen..
Så varannan dag, minst, känns som det säkraste kortet!
Verkligen kul följas åt alla vi tar de oxå lung försöker varannan dag iaf jag tror jag har ägglossning typ NU känns som jag är i 7 mån redan nu svullen i hela kroppen och ont i tjejmagen håller tummarna för alla
Verkligen! Känner ni av er äl varje månad? Jag känner av den ibland och tänker att man hoppar över äl ibland, kroppen alltså. Därför tänkte jag att tempa kunde vara bra som nån bekräftelse på att man faktiskt har äl den månaden. Men enligt appen har jag nu i helgen. Så kör efter det:) Spännande det ska bli framåt bim för oss alla!:)
Verkligen! Känner ni av er äl varje månad? Jag känner av den ibland och tänker att man hoppar över äl ibland, kroppen alltså. Därför tänkte jag att tempa kunde vara bra som nån bekräftelse på att man faktiskt har äl den månaden. Men enligt appen har jag nu i helgen. Så kör efter det:) Spännande det ska bli framåt bim för oss alla!:)

Hej, hoppar in här jag med.
BIM 6/9 och ÄL ca 24/8 men det är alltid osäkert med det. Jag tempar denna månaden med start första dagen efter mensens slut och ska se om jag kan utläsa något. Tänkte även ÄL testa lite längre fram och hålla utkik efter ÄL flytninig.
Lycka till och hoppas på många plus i denna tråd :)
En liten fråga bara jag har aldrig tempat eller testat äl sticka vad ska man ha för temp och hur vet man dum fråga kanske men jag har alltid hög temp annars lycka till alla