• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Humlan26

Hänger också på här. Ingen aning när jag har äl då min cykel inte kommit iordning efter ppillerstopp ännu. 10 dagar efter mens nu, så väntar.

• livias

Kul att vi är så många nu som kan följas åt! Jag försöker också hålla det lite mer avslappnat denna månaden. Vi kör ca varannan dag och tanken var att jag skulle tempo. Nån som gör det? Första månaden jag testar NC. Men svårt att få in rutinen..
    Så varannan dag, minst, känns som det säkraste kortet!

• LindaPernilla
    livias skrev 2015-08-18 08:14:29 följande:

Kul att vi är så många nu som kan följas åt! Jag försöker också hålla det lite mer avslappnat denna månaden. Vi kör ca varannan dag och tanken var att jag skulle tempo. Nån som gör det? Första månaden jag testar NC. Men svårt att få in rutinen..
    Så varannan dag, minst, känns som det säkraste kortet!

Superkul att vi blivit ett gäng!
    Vi är också mer avslappnad denna månad & gör samma som ni - minst varannan dag! Händer det så händer det känner vi litegrann. Blir så svårt att slappna av med det där "nu måste det bli bebis!!!"

Har enligt appen ÄL nu mellan 19-21 & det börjar kännas då jag känner min ÄL ordentligt.. både genom värk & att jag blir mer sugen, haha.
  • Smultronrosen

Verkligen kul följas åt alla vi tar de oxå lung försöker varannan dag iaf jag tror jag har ägglossning typ NU känns som jag är i 7 mån redan nu svullen i hela kroppen och ont i tjejmagen håller tummarna för alla

• livias

Verkligen! Känner ni av er äl varje månad? Jag känner av den ibland och tänker att man hoppar över äl ibland, kroppen alltså. Därför tänkte jag att tempa kunde vara bra som nån bekräftelse på att man faktiskt har äl den månaden. Men enligt appen har jag nu i helgen. Så kör efter det:) Spännande det ska bli framåt bim för oss alla!:)

• LindaPernilla
    livias skrev 2015-08-18 09:27:46 följande:

Verkligen! Känner ni av er äl varje månad? Jag känner av den ibland och tänker att man hoppar över äl ibland, kroppen alltså. Därför tänkte jag att tempa kunde vara bra som nån bekräftelse på att man faktiskt har äl den månaden. Men enligt appen har jag nu i helgen. Så kör efter det:) Spännande det ska bli framåt bim för oss alla!:)

Jag känner av ÄL nästan varje gång. 8/10 gånger iallafall, därav förlitar jag mig på att appen stämmer Glad
    Blir jättespännande fram mot BIM att se hur det går för alla!
  • Sali2015

Hej, hoppar in här jag med.
    BIM 6/9 och ÄL ca 24/8 men det är alltid osäkert med det. Jag tempar denna månaden med start första dagen efter mensens slut och ska se om jag kan utläsa något. Tänkte även ÄL testa lite längre fram och hålla utkik efter ÄL flytninig.

Lycka till och hoppas på många plus i denna tråd :)

• Smultronrosen

En liten fråga bara jag har aldrig tempat eller testat äl sticka vad ska man ha för temp och hur vet man dum fråga kanske men jag har alltid hög temp annars lycka till alla

Svar på tråden BIM September