BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Vi skippar också ÄL stickor. Vårat andra försök & jag känner så väl av när jag har ägglossning. Det värker ordentligt!
Min mens försvann igår så nu kör vi mys varannan dag (minst ????) fram till BIM.
Jag funderar på om vi också ska köra på varann dag nu från mensen slut. På något vis har vi lagt så himla mycket krut på varje dag runt den antagliga ägglossningen och då tappar man som sugen resten av månaden ;)
Borde ha ägglossning nu i dagarna.. Känner av ev svag molnande värk ny ikväll.. Är de för sent tror ni? Dvs är ägglossningen över? Att de ska vara så svårt.. Att veta.. :/
Hej!
Hänger gärna på här om jag får:)
Äl 28/8
Bil 11/9
Första riktiga försöket, och vi kommer att köra med ÄL stickor
BIM skulle det ju såklart stå ????
Hej jag hoppar också in är.
Äl: 25 aug
Bim: 8 sep
Andra försöket första barnet
Hej
Hakar på här om de är okej?
Andra månaden utan skydd, första riktiga försöket!
ÄL 24/8
BIM 7/9
Inga barn sedan tidigare.
Hej!
Hänger gärna på här om jag får:)
Äl 28/8
Bil 11/9
Första riktiga försöket, och vi kommer att köra med ÄL stickor
Ägglossning:
20/8 Louice87, LindaPernilla
20-22/8 gruvan
21/8 Maräng86
22/8 Snelson
23/8 livias
24/8 Stemia
25/8 Spring16
28/8 Tussigullan, Fronten, Tussilagon
2/9 Smurfan med familj
BIM:
29/8-1/9 eemc
1-3/9 gruvan
4/9 Louice87, LindaPernilla, Maräng86
5/9 valkyrian, Snelson
6/9 livias
7/9 Stemia
8/9 Spring16
10/9 Fronten
11/9 Tussigullan, Tussilagon
16/9 Smurfan med familj
Hej jag hänger oxå på om ok äl ca nu denna vecka bim 3 sept har två barn sen innan