BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag har bim 15/9 en lång väntan nu då..
Bim idag och känns som att mensen är på G. Blöh. Men vi får se. Dyker den inte upp under dagen så testar jag imorgonbitti.
Äl +5 nu och tiden går så sakta! Är la för tidigt för att känna symtom o ägget har la antagligen knappt hunnit fästa sig. När började ni känna symtom? Hur långt efter Äl? Blir lite nojig då jag känner nada just nu.
Äl +5 nu och tiden går så sakta! Är la för tidigt för att känna symtom o ägget har la antagligen knappt hunnit fästa sig. När började ni känna symtom? Hur långt efter Äl? Blir lite nojig då jag känner nada just nu.
Hur vet du när Ägget fäster Mariafii?
Nu satte min salivproduktion igång igen haha fy fan vad stört det bara läcker.
Om jag är gravid är det universums konstigaste gravtecken
Hur vet du när Ägget fäster Mariafii?
Haha Valkyrian. Låter helt sjukt. Strongt att du lyckades hålla dig från att testa idag! Jag tror nog att jag kommer att testa med cb i morgonbitti ( morgonurin) min foglossning fortsätter. Har verkligen jätteont på kvällarna. Bim -2 i morgon.
Hoppas din mens inte dyker upp i morgon!