BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hoppar in här.. försök 1... Två barn innan
Lyckats bli gravid trots dagen efter piller innan (då blev de abort sen) .. Men ny man nu..
Hade mys i mån å tis.. Borde haft ÄL i ons.. Sen har barnen här hemma gjort så inget mer har hänt.. Har haft äl värk sen i ons.. Värst igår.. Men går på diet å tränat en del så kanske e träninsgvärk ????
Så bim den 16de.. Bruka ha 28/29 dagars cykel..
Haha Valkyrian. Låter helt sjukt. Strongt att du lyckades hålla dig från att testa idag! Jag tror nog att jag kommer att testa med cb i morgonbitti ( morgonurin) min foglossning fortsätter. Har verkligen jätteont på kvällarna. Bim -2 i morgon.
Hoppas din mens inte dyker upp i morgon!
Hej, hoppar in här jag med!
Äl den 24 aug
Bim den 7 sep
Försök #1
Barn #2
Hallå! Hoppar in här jag med :) jag och sambon försöket få till vårt första barn, nu blir det fjärde försöket..
BIM 24/9. Håller tummarna för oss alla!
Mensen dök upp två dagar tidigare. Aldrig hänt mig innan. Men skulle den ändå komma var det bättre idag än att vänta hela helgen på den:) Fortsätter att kämpa på nästa månad! Och ska även ringa läkaren nästa vecka för start av utredning. Lycka till alla nu, ska fortsätta följa er:)
Hej kissekatten! jag begriper inte hur jag ska vänta... Nu är jag ju helt försjunken i att jag kanske blivit på smällen! :P Tur man har sysselsättning på dagarna.
Åh jag känner mig så rastlös!
Nästan lite stressad i kroppen och sjuk, vet att jag hade det så när jag vart gravid med 3:e barnet sist oxå.
Någon mer som känner så runt tiden då ägget fäster?
Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!
Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!