• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Hoppar in här.. försök 1... Två barn innan

Lyckats bli gravid trots dagen efter piller innan (då blev de abort sen) .. Men ny man nu..

Hade mys i mån å tis.. Borde haft ÄL i ons.. Sen har barnen här hemma gjort så inget mer har hänt.. Har haft äl värk sen i ons.. Värst igår.. Men går på diet å tränat en del så kanske e träninsgvärk ????

• Svejsan86

Så bim den 16de.. Bruka ha 28/29 dagars cykel..

• valkyrian
    E som i Elin skrev 2015-09-04 11:50:29 följande:

Haha Valkyrian. Låter helt sjukt. Strongt att du lyckades hålla dig från att testa idag! Jag tror nog att jag kommer att testa med cb i morgonbitti ( morgonurin) min foglossning fortsätter. Har verkligen jätteont på kvällarna. Bim -2 i morgon.

Hoppas din mens inte dyker upp i morgon!

Spännande detta :)
  • 8913

Hej, hoppar in här jag med!

Äl den 24 aug

Bim den 7 sep

Försök #1

Barn #2

• Entjej93

Hallå! Hoppar in här jag med :) jag och sambon försöket få till vårt första barn, nu blir det fjärde försöket..

BIM 24/9. Håller tummarna för oss alla!

• livias

Mensen dök upp två dagar tidigare. Aldrig hänt mig innan. Men skulle den ändå komma var det bättre idag än att vänta hela helgen på den:) Fortsätter att kämpa på nästa månad! Och ska även ringa läkaren nästa vecka för start av utredning. Lycka till alla nu, ska fortsätta följa er:)

• Kissekatten2014
    Paxen skrev 2015-09-04 10:05:50 följande:

Hej kissekatten! jag begriper inte hur jag ska vänta... Nu är jag ju helt försjunken i att jag kanske blivit på smällen! :P Tur man har sysselsättning på dagarna.

Så blir man besviken när den jäklar mensen kommer och så har man gått och trott att man var gravid. Ja det är tur att man har och sysselsätta sig med annat på dagarna.. Efter jag hade ägglossning nu så igår och så har jag haft små stickningar på vänster sidan äggstocken.. Men vågar inte alls hoppas på något ännu.
  • Moneal

Åh jag känner mig så rastlös!

Nästan lite stressad i kroppen och sjuk, vet att jag hade det så när jag vart gravid med 3:e barnet sist oxå.

Någon mer som känner så runt tiden då ägget fäster?

• Kissekatten2014
    Massor skrev 2015-09-04 16:03:10 följande:

Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!

Ha ha bars och köra på tjejen
Svar på tråden BIM September