• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • 8913

Plussade precis!!! Är så otroligt glad. Kan inte riktigt fatta att jag är gravid

Lägger upp en bild på testet om en stund så ni oxå kan se. Jag kanske bara inbillar mig haha

Grattis till er som plussat och baby dust till alla andra! <3

• eg90

Tog ett äl test imorse och det visade positivt, samtidigt som jag känner den där klassiska äl värken.

Men sambon är borta och kommer hem imorgon kväll. Om vi har sex då kanske det finns en liten chans ändå?

• valkyrian
    eg90 skrev 2015-09-05 16:55:48 följande:

Tog ett äl test imorse och det visade positivt, samtidigt som jag känner den där klassiska äl värken.

Men sambon är borta och kommer hem imorgon kväll. Om vi har sex då kanske det finns en liten chans ändå?

Ja det gör det nog :) allt hänger ju på när ägget faktiskt släpper och hur länge det lever, mellan 24-48 h om jag förstått det rätt
  • valkyrian
    eg90 skrev 2015-09-05 16:55:48 följande:

Ja det gör det nog :) allt hänger ju på när ägget faktiskt släpper och hur länge det lever, mellan 24-48 h om jag förstått det rätt
  • 8913

Här är testet. Det togs runt 15:30 i dag bim-2 Vad säger ni, plus?

• 8913
    8913 skrev 2015-09-05 17:32:42 följande:

Här är testet. Det togs runt 15:30 i dag bim-2 Vad säger ni, plus?

Ingen bild??? Vrf ser man ingen bild? :-/
  • Svejsan86

Nån som har koll på hur livmodertappen är mellan äl och mens om man e gracid vs inte gravid?

• Kvinna84a

Hej! Hoppar gärna in här efter att precis fått mens..

BIM 30sept 9försöket (1a med ivf)

Lycka till alla

• Moneal

Åh jag blir galen.

Enligt min app ska äl vara 7:e sep.

I går och I dag har jag mått få fruktansvärt illa, har inte kunnat äta utan att bli spyfärdig, har jätte ont i brösten som blivit svullna och vårtotna gigantiska och mörka, även mer ådriga.

Jag är då trött så jag knte vet vart jag ska ta vägen, om massor av molvärk.

Måste vara en sju jäkla äl på g annars håller jag väll på att bli sjuk.

hur känner ni vid äl?

• Miniflicka93

Tänkte bara en liten rolig fråga i gruppen! Vet era nära o kära att ni försöker? Så som familj/vänner. eller har ni de för er själva? :) Själv har vi inte berättat för någon att vi försöker men tror många anar! Nästan lite som att de går o väntar på att vi ska släppa bomben att man e gravid! haha.

Svar på tråden BIM September