• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • E som i Elin

Åh ad spännande Valkyrian! Håller verkligen tummarna för dig.

Här är det tyvärr kört. Testade neg på cb i morse och nu känner jag att mensen är på g. Fast jag känner mig mycket gladare och lugnare nu när jag vet.

Kröp ner mellan barnen i sängen i morse efter jag testat. Lyssnade på ljudet från deras lätta andetag. Kärlek! Jag är så lycklig att jag har dem. Jag har ju faktiskt redan allt! Jag ska fortsätta att försöka pricka in äl, men inget mer testande utan njuta av allt jag redan har. Blir det så blir det. ( ska försöka att inte kika in här så mycket heller.fast jag måste ju se hur det går för er! )

Kram! Nu ska jag äta mögelost och vara ickegravid :)

• Greifing
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:15:19 följande:

phpuztnbI57141.jpg

Men oj!? Jag som tyckte jag hade mensvärk igår! Wiiiiih!!!!! smile1.gif

Grattis! :D Fantastiskt!

Tack så mycket Fian88 :D
  • Greifing
    valkyrian skrev 2015-09-05 08:52:26 följande:

phpimhSl319935.jpg

Hjälp! Spökstreck??

Tror verkligen det där är ett plus! Ser rosa ut och spökisar kan vara svår att få på bild :D hoppas! Håller tummarna att det blir starkare :)
  • valkyrian
    Greifing skrev 2015-09-05 10:17:58 följande:

Tror verkligen det där är ett plus! Ser rosa ut och spökisar kan vara svår att få på bild :D hoppas! Håller tummarna att det blir starkare :)

Ja man såg det ganska tydligt och det är rosa så jag tror det med men jag vågar inte riktig tro på det ändå. Och min kamera suger! Nåja. Idag ska jag springa tjejmilen. Blir alltid så orolig att sånt ska framkalla missfall. Sist tog jag studenten och åkte studentflak, då var jag sjukt orolig med. Men visst ska det inte vara ngn fara?
  • mariafii
    valkyrian skrev 2015-09-05 10:29:36 följande:

Ja man såg det ganska tydligt och det är rosa så jag tror det med men jag vågar inte riktig tro på det ändå. Och min kamera suger! Nåja. Idag ska jag springa tjejmilen. Blir alltid så orolig att sånt ska framkalla missfall. Sist tog jag studenten och åkte studentflak, då var jag sjukt orolig med. Men visst ska det inte vara ngn fara?

Grattis jag skulle ta ett digitalt redan om jag var du. Nä jag har sprungit någon dag efter pluss och sprang även blodomloppet i v.9. Det som händer är väl mest att kondisen blir sämre. Lycka till på loppet och spännande och kul att se ditt test imorgon för är nästan säker du fått ett pluss
    Har en dotter född december 2013
  • mariatheresia

Min gick ner den dagen som mensen kom igång ordentligt, hade inte koll på cykeln helt varierar mellan 27-29 dagar, vet inte om man ska räkna dag 1 när det typ blir färgat på pappret eller när blödningen startar på riktigt. Kan ju vara färgat 2 3 dagar ibland.

Ted19 skrev 2015-09-05 09:19:19 följande:

Någon som har koll på när temperaturen vanligtvis går ner om man inte är gravid? Jag har bim imorgon och har en temperatur på 37,5 grader nu (OBS klev upp ur sängen och gick till badrummet för att kolla så trampade alltså inte direkt i sängen när jag vaknade). Har haft över 37 c i flera dagar nu och är inte sjuk. Inga som helst symptom annars!

• valkyrian
    mariafii skrev 2015-09-05 10:48:27 följande:

Grattis jag skulle ta ett digitalt redan om jag var du. Nä jag har sprungit någon dag efter pluss och sprang även blodomloppet i v.9. Det som händer är väl mest att kondisen blir sämre. Lycka till på loppet och spännande och kul att se ditt test imorgon för är nästan säker du fått ett pluss

Låter bra! Ja kanske. Vi får se i em om jag tar ett digitalt annars imorgonbitti :) tack!
  • Greifing
    mariatheresia skrev 2015-09-05 10:54:29 följande:

Min gick ner den dagen som mensen kom igång ordentligt, hade inte koll på cykeln helt varierar mellan 27-29 dagar, vet inte om man ska räkna dag 1 när det typ blir färgat på pappret eller när blödningen startar på riktigt. Kan ju vara färgat 2 3 dagar ibland.

Läste igår på clearblue att när blödningen "tar fart" så ska man räkna det som mensens första dag. :)
  • mariatheresia
    Greifing skrev 2015-09-05 14:01:08 följande:

Läste igår på clearblue att när blödningen "tar fart" så ska man räkna det som mensens första dag. :)

Tack då ska jag flytta min cykel 1 dag
  • 8913

Plussade precis!!! Är så otroligt glad. Kan inte riktigt fatta att jag är gravid

Lägger upp en bild på testet om en stund så ni oxå kan se. Jag kanske bara inbillar mig haha

Grattis till er som plussat och baby dust till alla andra! <3

Svar på tråden BIM September