• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mikalela86
    Lunda skrev 2015-09-05 07:50:17 följande:

Jag blir så jäkla trött på mig själv. Kunde inte låta bli att testa nu på morgonen trots att jag visste innan att det skulle visa negativt. Och självklart var det negativt :( Förmodligen alldeles för tidigt (bim på onsdag tror jag, kanske tom torsdag). Nu sitter jag här med massa symtom, nertryckt i skorna och oroar mig för att mensen ska komma. Så jävla onödigt av mig. Än finns det ju hopp men det hade känts så mycket bättre om jag inte hade tagit det jäkla testet. Blir inget mer förens jag är säker på att mensen är sen :(

Jag ville också testa idag. Men har ju BIM 13/9. så visste att det skulle bli negativt. Ska försöka hålla mig tills efter det, har bara ett test hemma också. Så det ska användas då, om inte mensen kommer vill säga.
  • halo83

Trots att förhoppningarna inte finns denna månad då vi inte direkt försökt så tända hoppet liiiiiiiite av tempningen...aldrig fått så här hög så fort! Hoppas hoppas den håller sig där el blir högre nu :)

• Jadu
    valkyrian skrev 2015-09-05 08:52:26 följande:

Hjälp! Spökstreck??

Tycker jag ser ett streck. Spännande!! Hoppas de blir starkare!
  • valkyrian
    Jadu skrev 2015-09-05 09:02:48 följande:

Tycker jag ser ett streck. Spännande!! Hoppas de blir starkare!

Ja jag med
  • Jadu
    valkyrian skrev 2015-09-05 09:03:50 följande:

Ja jag med

Orkar inte gå bak i tråden,när har du bim? Ska du göra mer test idag eller ska man med spänning få vänta tills imorgon för och veta om det blir ett starkare plus? :)
  • valkyrian

Idag är BIM :) känns lönlöst att göra fler idag kommer ju inte kunna bygga upp lika bra som jag tog det i (morgonurin) så väntar till imorgon. För min egen skull framförallt. Om det ökar imorgon blir det digitalt på måndag. Har aldrig varit såhär svagt på bim förr men igår var det helt blankt.

• valkyrian
    halo83 skrev 2015-09-05 09:00:27 följande:

Trots att förhoppningarna inte finns denna månad då vi inte direkt försökt så tända hoppet liiiiiiiite av tempningen...aldrig fått så här hög så fort! Hoppas hoppas den håller sig där el blir högre nu :)

Jag håller tummarna!
  • Ted19

Någon som har koll på när temperaturen vanligtvis går ner om man inte är gravid? Jag har bim imorgon och har en temperatur på 37,5 grader nu (OBS klev upp ur sängen och gick till badrummet för att kolla så trampade alltså inte direkt i sängen när jag vaknade). Har haft över 37 c i flera dagar nu och är inte sjuk. Inga som helst symptom annars!

• Jadu
    valkyrian skrev 2015-09-05 09:10:46 följande:

Idag är BIM :) känns lönlöst att göra fler idag kommer ju inte kunna bygga upp lika bra som jag tog det i (morgonurin) så väntar till imorgon. För min egen skull framförallt. Om det ökar imorgon blir det digitalt på måndag. Har aldrig varit såhär svagt på bim förr men igår var det helt blankt.

Spännande. Håller tummar och tår att de blir starkare imorgon :)
Svar på tråden BIM September