BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Är ovanligt trött! Ville sova redan kl 20.30 idag :$ men eftersom min sambo åkte iväg för o jobba och jag blev ensam hemma med våran valp gick de ju inte att lägga mig redan vid den tiden eftersom jag i så fall fått gå upp mitt i natten för att gå ut med valpen. Så nu äntligen ligger jag i sängen sjukt trött!! Hoppas att detta är ett tidigt graviditets tecken då jag i vanliga fall är en nattuggla!
Hoppar in i tråden
Äl 31/8
BIM 14/9
Från och med 2/9 så har jag haft mensvärk varje dag och ökade flyttningar. Hoppas på det är tidig gravid syntom ????
Klart du kan! Håller tummarna!
Hej! Kan jag hoppa in här?
Jag är en tjej på 25 år. Detta blir vårat 5e barn. (Ett änglabarn) så vi har tre underbara barn hemma som nu önskar lika mycket som oss att få ett syskon. :)
Tog ut spiralen men mensen hoppade över en månad. Och den första "riktiga" månaden har passerat utan nått plus. Idag fick vi en glad gubbe på ÄL testet. Yeah! :) Så bim är ca 20 september
Håller tummarna för att vi alla får ett efterlängtat plus :)
Hej hej
Idag fick jag en blinkande glad gubbe på äl-testet så det börjar närma sig:)
Tempar även samtidigt. Denna gång ska vi försöka att vänta lite med sexet. Förra månaden hade vi sex varje dag från och med att jag fick en blinkande glad gubbe. Men nu ska vi vänta lite så att spermiwena får mer fart. Haha det är bara en teori, men det är värt att testa;)

Jag har gjort en tråd för oss som plussat & får Majbebis!
www.familjeliv.se/forum/thread/75719387-majbebisar-2016
Häng på, vettja! & ni som inte haft BIM ännu - all världens lycka till!
Jag blir så jäkla trött på mig själv. Kunde inte låta bli att testa nu på morgonen trots att jag visste innan att det skulle visa negativt. Och självklart var det negativt :( Förmodligen alldeles för tidigt (bim på onsdag tror jag, kanske tom torsdag). Nu sitter jag här med massa symtom, nertryckt i skorna och oroar mig för att mensen ska komma. Så jävla onödigt av mig. Än finns det ju hopp men det hade känts så mycket bättre om jag inte hade tagit det jäkla testet. Blir inget mer förens jag är säker på att mensen är sen :(
Grattis LindaPernilla :)
Här testade jag också fast negativt. Är1 vecka kvar till bim så vet ju att de är tidigt. Men mått så konstigt de senaste och ska på fest idag så ville vara helt säker att jag i te synligt är gravid. Dricker typ aldrig men jag kör på att så länge jag inte har positivt test så kör jag mitt liv som vanligt. Men därav tog jag ett digitalt. Var ju först osäker på ÄL om jag haft två men då va de nog bara en och bim om en vecka. Försöker slappna av mer och inte känna efter så mycket
[quote=75719449][quote-nick]mariafii skrev 2015-09-05 07:59:33 följande:[/quote-nick]Grattis LindaPernilla :)
Här testade jag också fast negativt. Är1 vecka kvar till bim så vet ju att de är tidigt. Men mått så konstigt de senaste och ska på fest idag så ville vara helt säker att jag i te synligt är gravid. Dricker typ aldrig men jag kör på att så länge jag inte har positivt test så kör jag mitt liv som vanligt. Men därav tog jag ett digitalt. Var ju först osäker på ÄL om jag haft två men då va de nog bara en och bim om en vecka. Försöker slappna av mer och inte känna efter
Hoppas vi otåliga själar oxå kommer fram till vårat plus denna månaden :)
Jag har verkligen känt mig gravid i ett par dagar men idag känner jag inget annat än ömma bröst. Det kan ju vara väldigt upp och ner med symtom men man blir ju lite orolig när man dessutom får negativt på testet.
Håller tummarna för oss nu :)