• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Kissekatten2014
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-04 16:14:37 följande:

Ha ha bars och köra på tjejen

Förlåt inte meningen och göra tummen ner skulle vart tummen upp..
  • Kissekatten2014
    Massor skrev 2015-09-04 16:03:10 följande:

Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!

Skulle vart tummen upp och inte ner
  • mikalela86

Jag har BIM den 13/9. Har velat haft barn ett tag. Men det känns som jag är gravid nu, eller skengravid?
    Säkert skengravid...Men jag har liknande mensvärk vid äggstockarna och livmodern, sen tycker jag själv att jag är mer trött, glansigare ögon och synligare ådror på benen.
    Mensen lär ju dock komma.

• Miniflicka93
    mikalela86 skrev 2015-09-04 16:30:36 följande:

Jag har BIM den 13/9. Har velat haft barn ett tag. Men det känns som jag är gravid nu, eller skengravid?
    Säkert skengravid...Men jag har liknande mensvärk vid äggstockarna och livmodern, sen tycker jag själv att jag är mer trött, glansigare ögon och synligare ådror på benen.

Jag har också BIM den 13/9! Har inte känt något alls fören idag, eller rättare sagt jag hade inget i morse o nu på eftermiddagen har jag fått molande värk i magen o ömma bröstvårtor! Bara sådär. Man är så rädd att mensen ska komma men håller tummarna att vi båda får plus nu denna månaden :)
  • Kissekatten2014
    mikalela86 skrev 2015-09-04 16:30:36 följande:

Är nog med sken gravid har bom 15/9 med haft stickningar i min vänstra sida av äggstocken både igår och idag och har ömma bröstet men haft det sen jag fick utslag på äl testet i måndags.. Håller tummarna för dig..
  • mikalela86

Jag fick utslag på ältest också för någon dag sen. Och har också haft ont sen dess. Varför är kroppen så konstig? ?

Jag håller tummarna för oss.

• Svejsan86

Kör ju inte med äl stickor.. Men haft äl värk sen i ons... Undra om äl är sen? Eller spelar kroppen ett spel ????

• 8913

Här har jag gått hela dagen och trott att mensen ska komma. Har haft mensliknande värk som kommer och går. Jag brukar normalt aldrig känna nån mensvärk förrän bim dagen eller efter att mensen har kommit. Jag springer på toa och tittat hela tiden men nej då ingen mens här inte. Har bara flytningar, genomskinliga och vita. Igår hade jag däremot en brun/rosa flytning (några droppar) i trosan TMI(!!) ber om ursäkt :/

Kan jag vara gravid tro? Jag är på bim-3

Hoppas så innerligt!

• miamarina84

Ägglossning om några dagar o i natt drar vi utomlands. En kärleks semester plus ägglossning samma v kan inte betyda annat än att det är vår månad och 12 försöket gillt ;) bim 23 september..

• Paxen

Ikväll när jag satt i bilen på väg hem fick jag MENSVÄRK. På riktigt. Ingen inbillning. Det släppte ca 1 h senare.

Men ÄL var 31/8 enl stickor o app. Kan knappast kännas NÅGOT så tidigt. Men förvånad blev jag när värken kom. :)))

Svar på tråden BIM September