• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Molle90
    line89 skrev 2015-09-10 20:41:28 följande:

Hej allihop, jag skulle behöva lite hjälp =)

I tisdags morse vid 05.30 fick jag "glad gubbe" på ÄL-testet (då var det exakt 24h sedan jag testade sist och då var det negativt), på kvällen vid 18-tiden testade jag en gång till och då var det negativt. När jag testade dagen efter var det också negativt. Har ägget släppt när det är negativt eller hur fungerar det egentligen, blir helt förvirrad, haha. 

Vi "fick till det" i måndags kväll samt på tisdagskvällen. Inte på onsdagen. Vad tror ni, har vi prickat in lite rätt i alla fall? =/

Svårt att svara på men om du fick glad gubbe borde du haft ägglossning den dagen, 

äl test funkar inte på mig så jag använder appen menskoll som ger mig en bra översikt när jag ska ha mes och även äl och blev gravid med den med barn nr 2 som var planerat nu kör vi barn nr 3 och använder samma app.
  • babytjejen

Ältest starkare nu på kvällen så imorgon el imorgonkväll poppar nog smileyn upp o öl är troligtvis på lördag el söndag..sen kommer den låååååånga väntan på bim. O ja vet att jag kommer känna efter en massa fast jag vet att det inte ger något. Både min kropp o miTT huvud har ju varit säker på att jag varit gravid men haft fel så vet ju att jag inte kan lita på mig själv där ;)

• Missii

Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?

• halo83

Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?

Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...

• ausaaf
    ausaaf skrev 2015-09-07 16:09:58 följande:

Hej,

Hoppas in jag också. Första barnet, första försöket. BIM 10/9 eller 11/9. Två appar som inte är riktigt överens... Gjorde ett test igår morse som var negativt men inte gett upp hoppet ännu då det ju var ett väldigt tidigt test.

Går runt och letar symptom konstant. Det svåra är ju att många liknar de jag brukar få precis innan mens. Bara att de dykt upp tidigare nu än vanligt. Håller tummarna så hårt jag kan.

Jaha, där kom tant röd och förstörde..
    Kom väl inte som en chock direkt då testet igår morse var negativt.
    Den stora chocken var nog igår när jag insåg hur ledsen jag blev av testresultatet.
    Pratade mycket med min sambo om det igår kväll och nu känns det mycket bättre. Nytt försök om två veckor och hoppas det vill sig då istället Glad
  • lillepitbull

Jag berättade i vecka 5-6 men sen i v 8 fick jag missfall... Det var skönt att alla visste för man får bra stöd!

• Svejsan86

Grattis!!

Missii skrev 2015-09-11 06:12:59 följande:

Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?

• Svejsan86

Svårt å se tycker jag.. :/ har du fler test hemma?

halo83 skrev 2015-09-11 06:19:35 följande:

Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?

Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...

• Svejsan86

Bim -4 eller -5 och fortfarande ingen antydan.. Mrn känns verkligen så annorlubna.. Men börjar ge upp :( inte ens spökstreck...

Svar på tråden BIM September