• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Paxen

Ok en bild iaf.... :P

Onsdagens bild hade jag tagit av kasetten.

• Stassa

Är på ÄL+12 och BIM-2, och testade negativt i morse. Förvisso med RFSU:s Testa mycket stickor, som det står på att men inte ska testa förens den dan man beräknar att mensen ska komma. Men jag hade hoppats på att det skulle synas lite granna redan.
    Vad har ni för graviditets symtom? Jag är extremt hårdi magen och samtidigt konstant bajsnödig, så jag går på toa 2-3 ggr per dag, men det kommer bara "harr-lortar". Sen är jag grymt trött och i morse när jag böjde mig ner för att rätta till dotterns mössa, så fick jag sura uppstötningar, vilket jag ALDRIG brukar få.
    Men, men, det kan ju vara jag som över analyserat.

• Lunda

Fortfarande ingen mens men nu hade tempen droppat rejält iaf så förhoppningsvis är den på ingång. Blir inga fler test iaf.

Nu ska jag nog hålla mig undan fl under nästa försök. Känner att det bara gör mig stressad.

Hoppas allt går bra för er andra. Att det blir massa goa bebisar i vår/sommar :)

• Svejsan86

Samma här..

Jag e varm, trött, pmsig i humöret, sticker vid vänster sida äggstocken, täpt i näsan och ömma bröst... Täpt i näsan e nog de jag fått tidigast innan vid graviditet... Trötthet med men tror de kommer mer v4-5... Lite osäker.. Brösten har jag aldrig kännt av innan fören barnen vart tre dagar typ.. Jag har beställt stockor.. Testat med cb, testa tidigt och testa tidigt rfsu...

Stassa skrev 2015-09-11 08:47:42 följande:

Är på ÄL+12 och BIM-2, och testade negativt i morse. Förvisso med RFSU:s Testa mycket stickor, som det står på att men inte ska testa förens den dan man beräknar att mensen ska komma. Men jag hade hoppats på att det skulle synas lite granna redan.

Vad har ni för graviditets symtom? Jag är extremt hårdi magen och samtidigt konstant bajsnödig, så jag går på toa 2-3 ggr per dag, men det kommer bara "harr-lortar". Sen är jag grymt trött och i morse när jag böjde mig ner för att rätta till dotterns mössa, så fick jag sura uppstötningar, vilket jag ALDRIG brukar få.

Men, men, det kan ju vara jag som över analyserat.

• halo83

Jag är extremt trött frossa/svettningar om vartannat molvärk som kommer och går. Inland känner jag inget alls i magen men sen gör det riktigt ont och så försvinner det.

Inte alls samma symptomer som jag brukar ha..så hoppas det tagit sig denna gång, tror dock inte det, känns som mensen ska komma närsom..

• Svejsan86

Känner ige de.. Vi får hålla tummarna.

halo83 skrev 2015-09-11 09:48:48 följande:

Jag är extremt trött frossa/svettningar om vartannat molvärk som kommer och går. Inland känner jag inget alls i magen men sen gör det riktigt ont och så försvinner det.

Inte alls samma symptomer som jag brukar ha..så hoppas det tagit sig denna gång, tror dock inte det, känns som mensen ska komma närsom..

• Molle90

Mår rent av kasst illamående. molvärk till och från, trött och humörsvängningar. Känner inget i brösten mer än någon stick liknande /kliande känsla. på onsdag/trosdag är bland dom första dagarna jag kan testa men känns så otroligt långt kvar även om det bara är några dagar dit hoppas att det tagit sig.

• mariafii

Moneal har du testat idag?

Grattis Missii

Halo: Jag kan se något svagt och jag har också de symtomen och jag är nu gravid.

Mår illa, fryser/svettas, dålig i magen och ibland väldig molvärk, ständigt hungrig och jätte trött

En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Jadu

Äntligen pratat med läkaren, min sambo kommer behöva avbryta sin behandling och inom 2 månader ska vi båda va tillräckligt fertila för att det ska kunna ta sig :)

• Moneal
    mariafii skrev 2015-09-11 10:34:31 följande:

Moneal har du testat idag?

Grattis Missii

Halo: Jag kan se något svagt och jag har också de symtomen och jag är nu gravid.

Mår illa, fryser/svettas, dålig i magen och ibland väldig molvärk, ständigt hungrig och jätte trött

Nä, jag har kommit överens med och lovat maken att inte testa förens i nästa vecka (hyr ska jag klara detta)

har symtom, molar och sticker i brösten, även i huden över magen, brösten har blivit mer ådriga och vårtorna är större och mörkare, fryser ena sekunden och är varm andra, magen är knas, super trött hela tiden och har molvärk i magen och bak i ryggen, humörsvängningar som bara den och känner allmänt sjuk.

Hungrig men har avsmak på mat då jag mår illa bara tanken på mat så äter nästan inget.
Svar på tråden BIM September