BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Bim -4 eller -5 och fortfarande ingen antydan.. Mrn känns verkligen så annorlubna.. Men börjar ge upp :( inte ens spökstreck...
Ja jag har ett testa tidigt och ett cb+ hemma... Tänkte testa i morgon bitti igen
Svårt å se tycker jag.. :/ har du fler test hemma?
Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?
Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?
Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...
Jaha, där kom tant röd och förstörde..
Kom väl inte som en chock direkt då testet igår morse var negativt.
Den stora chocken var nog igår när jag insåg hur ledsen jag blev av testresultatet.
Pratade mycket med min sambo om det igår kväll och nu känns det mycket bättre. Nytt försök om två veckor och hoppas det vill sig då istället
De va blått men nu är det borta... Måste varit ett spökstreck då ?
Där syns absolut något, men om det är skugga eller streck är svårt att se.
Har de någon färg eller är det grått? :)
De va blått men nu är det borta... Måste varit ett spökstreck då ?
Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?
Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...
Ok, är på äl+11 idag el äl+10 .. Vet att jag plussade väldigt sent med sonen så jag kanske är låghormonare med..
Gaaaaah denna väntan! ;)
Bim -4 eller -3.
CB plus idag igen, vet inte ens om det är värt o lägga upp bild. Om det är en graviditet borde väl en mini stegring skett även om det är före bim? :((((((
Det är samma skugga som i onsdags men inte starkare, inte synbart starkare iaf.
Grattis till ER GRAVIDA! :D Blir glad av att se!!!