• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Bim -4 eller -5 och fortfarande ingen antydan.. Mrn känns verkligen så annorlubna.. Men börjar ge upp :( inte ens spökstreck...

• halo83

Ja jag har ett testa tidigt och ett cb+ hemma... Tänkte testa i morgon bitti igen

Svejsan86 skrev 2015-09-11 06:26:49 följande:

Svårt å se tycker jag.. :/ har du fler test hemma?

• Moneal
    Missii skrev 2015-09-11 06:12:59 följande:

Gjorde ett test precis och jag är GRAVID :D !!!! Kan inte fatta det! Veckoindikatorn visade 1-2 veckor vilket kan stämma. Så spännande, jag ska bli mamma !! Ligger och väntar på att kl ska bli 8:00 så jag kan väcka sambon och berätta nyheten. Jag hade ägglossning kring den 27 augusti, när hade ni berättat det för nära och kära?

Åh stort grattis!!

Vi har alltid berättat direkt för nära och kära, men denna gången tänkte vi vänta till efter vecka 12 för familj och vänner får veta vid ultraljudet :)
  • Moneal
    halo83 skrev 2015-09-11 06:19:35 följande:

Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?

Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...

Där syns absolut något, men om det är skugga eller streck är svårt att se.

Har de någon färg eller är det grått? :)
  • Moneal
    ausaaf skrev 2015-09-11 06:20:55 följande:

Jaha, där kom tant röd och förstörde..

Kom väl inte som en chock direkt då testet igår morse var negativt.

Den stora chocken var nog igår när jag insåg hur ledsen jag blev av testresultatet.

Pratade mycket med min sambo om det igår kväll och nu känns det mycket bättre. Nytt försök om två veckor och hoppas det vill sig då istället 

Tråkigt!

Hoppas det går vägen nästa gång!!

Skönt ni kan prata bra med varandra, dwt är viktigt i en sånhär situation! :)
  • halo83

De va blått men nu är det borta... Måste varit ett spökstreck då ?

Moneal skrev 2015-09-11 06:41:40 följande:

Där syns absolut något, men om det är skugga eller streck är svårt att se.

Har de någon färg eller är det grått? :)

• Moneal
    halo83 skrev 2015-09-11 07:02:34 följande:

De va blått men nu är det borta... Måste varit ett spökstreck då ?

nejdå, med min sista bebis så fick jag jätte svagt blått streck på äl+9 och sen på äl+10 kom det ett tydligt fint + så hoppet är inte alls ute :) :) fram till vecka 6 kan hcg ligga under 25 vilket desamma test mäter så prova igen lm någon dag :)
  • Madeleine 916
    halo83 skrev 2015-09-11 06:19:35 följande:

Bim-4 el -5 idag... Är det bara jag som inbillar mig el finns det nåt där?

Hört att många får skuggor på cb+ så det kan ju vara det med...

Tycker jag ser något där, vänta några dagar och ta ett till test
  • halo83

Ok, är på äl+11 idag el äl+10 .. Vet att jag plussade väldigt sent med sonen så jag kanske är låghormonare med..

Gaaaaah denna väntan! ;)

• Paxen

Bim -4 eller -3.

CB plus idag igen, vet inte ens om det är värt o lägga upp bild. Om det är en graviditet borde väl en mini stegring skett även om det är före bim? :((((((

Det är samma skugga som i onsdags men inte starkare, inte synbart starkare iaf.

Grattis till ER GRAVIDA! :D Blir glad av att se!!!

Svar på tråden BIM September