• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Svejsan86

Har bim på ons.. Kansk tis.. Men börjar ge upp hoppet med... Vi får peppa varandra!

• Paxen
    Svejsan86 skrev 2015-09-11 17:41:11 följande:

Vilka är kvar och väntar på +? Och när har ni BIM?

Jag är kvar, bim måndag eller tisdag. 14/9 el 15/9.

Spök/supersvagt CB onsdag och idag fredag.
  • Jadu
    miamarina84 skrev 2015-09-11 16:40:04 följande:

Vad är det för behandling din kille gått på och hur blir ni tillräckligt fertila inom två månader :)

Han får testosteron injektioner så när han slutar få de börjar kroppen producera själv igen.
  • Fian88

Har bim den 23/9 så långt kvar . Enligt app var äl igår eller idag, tror på igår eller i förrgår för då har jag haft små hugg av smärta vid vänster äggstock. Har ju bara min vänstra kvar så får jag smärta i den så tror jag på äl. + mycket flytningar från ca tisdag till igår. Vi har legat i så att säga så håll tummarna

• mariafii
    Moneal skrev 2015-09-11 11:06:59 följande:

Nä, jag har kommit överens med och lovat maken att inte testa förens i nästa vecka (hyr ska jag klara detta)

har symtom, molar och sticker i brösten, även i huden över magen, brösten har blivit mer ådriga och vårtorna är större och mörkare, fryser ena sekunden och är varm andra, magen är knas, super trött hela tiden och har molvärk i magen och bak i ryggen, humörsvängningar som bara den och känner allmänt sjuk.

Hungrig men har avsmak på mat då jag mår illa bara tanken på mat så äter nästan inget.

Du låter gravid och ungefär som mig. Lycka till och till alla er andra. Kollar in lite här ibland för att se hur de går
    En dotter 2013 & BF Maj 2016
  • Angdev

BIM idag och ingen mens. Testade i em men visade negativt. Hoppas såklart att det beror på att koncentrationen i urinen inte var tillräcklig. Började störtböla när sonen drog mig i håret innan idag, han gör det varje dag men tydligen var jag extra känslig idag. Öm i brösten och det har jag inte varit sedan jag var gravid senast. Hoppas, hoppas...

• Lunda

Äntligen verkar det som att mensen är i antågande. Jag har verkligen varit på kasst humör de senaste dagarna. Men nu känns det som jag kan andas ut och ta nya tag nästa månad.

Önskar er all lycka på vägen till era bebisar.

Jag pausar härifrån tills pluset kommit tror jag :)

Svar på tråden BIM September