BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Vad skönt!
Äntligen pratat med läkaren, min sambo kommer behöva avbryta sin behandling och inom 2 månader ska vi båda va tillräckligt fertila för att det ska kunna ta sig :)
Vad skönt!
Hej
Nu är äl över för denna gång! Fick stegring på tempen också så det var skönt!
Nu är den lååååånga väntan på bim;)
Äntligen pratat med läkaren, min sambo kommer behöva avbryta sin behandling och inom 2 månader ska vi båda va tillräckligt fertila för att det ska kunna ta sig :)
Vilka är kvar och väntar på +? Och när har ni BIM?
Jag har bim 19 sep
Hej!
Jag är kvar, testade dock negativt imorse så det är kört! Så jävla ledsen, när fan är det vår tur!! :(
Bim är måndag eller tisdag.
Känner mig trött, har ömma bröstvårtor, har molande värk i högra äggstocken (eller vad det nu är!) och har en del halsbränna (men det kanske är för tidigt för att det ska bero på graviditet?).
BIM på tisdag. Ska försöka hålla mig och inte testa i helgen!
Har följt ett tag men inte skrivit något! Hade äl den 5:e sept och bim den 17:e. Tredje försöket på tredje barnet! Känner inget alls men med tanke på att jag varit skenis innan så kanske det är ett bra tecken haha
Bim -2 och negativt på stickan :( vet att jag inte ska förlora hoppet riktigt ännu men känns så hopplöst :(