-
I vanlig ordning vill många inte tro på dagens höga SD-siffra, då urvalsmetoden inte är optimal, eller passar den egna politiska agendan.Då har man nog missat något, för var det inte så att fg mätning på 23%, var just från de enda som lyckades pricka in valresultatet, så dagens kan stämma mkt väl mht vad som hänt sedan dess? -
Svar på tråden "Tror inte på SD-siffra"?
-
Ojdå, blev du arg nu?gubbfitthen skrev 2015-08-22 12:40:37 följande:Du är så jävla äcklig.
-
Mm. Det påstår Gudasänd också att hans teorier om chemtrails eller att jorden är universums mittpunkt har.Gert skrev 2015-08-22 12:24:45 följande:Dina åsikter har inte någon vetenskaplig grund. Det har däremot självrekryterande paneler.
Vi har nog lite olika syn på det där med vetenskap
-
Dina åsikter har lika mycket vetenskaplig grund som Gudasänds åsikter.FDFMGA skrev 2015-08-22 12:45:40 följande:Mm. Det påstår Gudasänd också att hans teorier om chemtrails eller att jorden är universums mittpunkt har.
Vi har nog lite olika syn på det där med vetenskap
-
Vad har du för kommentar om hur lätt det är att göra användare på yougov?Gert skrev 2015-08-22 12:48:07 följande:Dina åsikter har lika mycket vetenskaplig grund som Gudasänds åsikter.
-
Tacka fan för att jag inte bor i Sverige längre.
Förabannade land, för jävla idiotiska människor som bor där. -
Vi är också glada att slippa dig, din invandraregubbfitthen skrev 2015-08-22 13:04:28 följande:Tacka fan för att jag inte bor i Sverige längre.
Förabannade land, för jävla idiotiska människor som bor där.
-
Det kan ju vara så att det finns relativt få fantatiker likt dig och FMGA som tycker det är mödan värt att gå in och registera flera användare för att eventuellt lyckas manipulera resultat som inte betyder något i praktiken.Nerfherder skrev 2015-08-22 12:52:12 följande:Vad har du för kommentar om hur lätt det är att göra användare på yougov?
Eftersom dessa undersökningar verkar stämma ganska bra och tom ibland överträffar gängse metoder när de ställs emot varandra verkar det vara så.
Det säger nog mer om dig och FMGA att ni ser detta som ett stort problem. Fanatiker som ni verkar se andra som fanatiker när så inte är fallet. -
Hihi, nu var det ifs inte dig jag bad att kommentera. Kan du skriva ordet fanatiker igen, jag tror inte du fick igenom din poäng.oOOo oOOo skrev 2015-08-22 13:49:28 följande:Det kan ju vara så att det finns relativt få fantatiker likt dig och FMGA som tycker det är mödan värt att gå in och registera flera användare för att eventuellt lyckas manipulera resultat som inte betyder något i praktiken.
Eftersom dessa undersökningar verkar stämma ganska bra och tom ibland överträffar gängse metoder när de ställs emot varandra verkar det vara så.
Det säger nog mer om dig och FMGA att ni ser detta som ett stort problem. Fanatiker som ni verkar se andra som fanatiker när så inte är fallet.
-
Jag tyckte det var en relevant fråga. Ganska intressant att dessa självrekryterande paneler verkar fungerar så bra.Nerfherder skrev 2015-08-22 13:53:52 följande:Hihi, nu var det ifs inte dig jag bad att kommentera. -
Hörru du nerf! Hoppa nu över till den andra tråden. Jag väntar på din ursäkt! Hoppas du tänker till både en och två gånger innan du slänger ur dig lögner om mig! Trött på din förföljelse av min person!