-
I vanlig ordning vill många inte tro på dagens höga SD-siffra, då urvalsmetoden inte är optimal, eller passar den egna politiska agendan.Då har man nog missat något, för var det inte så att fg mätning på 23%, var just från de enda som lyckades pricka in valresultatet, så dagens kan stämma mkt väl mht vad som hänt sedan dess?
-
Svar på tråden "Tror inte på SD-siffra"?
-
Jag har svarat!!! Iom att du dkriver här så visar det mer på att du förföljer mig!Oerjan Lax skrev 2015-08-22 13:58:15 följande:
Hörru du nerf! Hoppa nu över till den andra tråden. Jag väntar på din ursäkt! Hoppas du tänker till både en och två gånger innan du slänger ur dig lögner om mig! Trött på din förföljelse av min person!
-
Det är klart, visar de positivt för SD så är det mer trovärdigt. Vad skulle du säga om S eller V fick enormt mycket mera stöd?oOOo oOOo skrev 2015-08-22 13:56:51 följande:
Jag tyckte det var en relevant fråga. Ganska intressant att dessa självrekryterande paneler verkar fungerar så bra.
-
Hade antagligen brytt mig lika lite om det som jag gör åt SD framgångar i dessa mätningar.Nerfherder skrev 2015-08-22 14:03:52 följande:Det är klart, visar de positivt för SD så är det mer trovärdigt. Vad skulle du säga om S eller V fick enormt mycket mera stöd?
Tycker det är mer intressant att se dina och andras reaktioner. Vissa blir glada åt sitt partis framgångar och andra verkar inte tåla att se andra glada. -
Hahaha!oOOo oOOo skrev 2015-08-22 14:07:44 följande:
Hade antagligen brytt mig lika lite om det som jag gör åt SD framgångar i dessa mätningar.
Tycker det är mer intressant att se dina och andras reaktioner. Vissa blir glada åt sitt partis framgångar och andra verkar inte tåla att se andra glada.
Vilken naiv världsbild! -
Tack, det var trevligt att höraNerfherder skrev 2015-08-22 14:14:47 följande:Hahaha!
Vilken naiv världsbild! -
Problemet för PK-folket är att även om man skulle sluta opinionsmätningar och diskriminera SD ännu mer i alla sammanhang och utestänga dem allt vad tygen håller så finns partiet OCH VÄLJARNA!!! Som jag......love it
-
Pk och offerkofta i samna inlägg, duktigt Tobbe01tobbe01 skrev 2015-08-22 14:24:11 följande:
Problemet för PK-folket är att även om man skulle sluta opinionsmätningar och diskriminera SD ännu mer i alla sammanhang och utestänga dem allt vad tygen håller så finns partiet OCH VÄLJARNA!!! Som jag......love it
-
Och så du igen. När jag såg ditt nick så tänkte jag -"nu får man sig en känga"! hahahahahaha kram på digNerfherder skrev 2015-08-22 14:25:21 följande:Pk och offerkofta i samna inlägg, duktigt Tobbe01
-
You know it. Puss på dig med.tobbe01 skrev 2015-08-22 14:37:54 följande:Och så du igen. När jag såg ditt nick så tänkte jag -"nu får man sig en känga"! hahahahahaha kram på dig
-
PK-folket, subst. plural. best. f. De som inte gillar SD.tobbe01 skrev 2015-08-22 14:24:11 följande:Problemet för PK-folket är att även om man skulle sluta opinionsmätningar och diskriminera SD ännu mer i alla sammanhang och utestänga dem allt vad tygen håller så finns partiet OCH VÄLJARNA!!! Som jag......love it