• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:03:15 följande:

Jag är inte anonym! Mitt namn står i min presentation. Jag heter Sara Nordstrand, bor i Hässelby och är 38 år gammal. Är det något mer ni vill veta?

Ja, det är fegt att skriva anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 

Det står inte i din presentation...
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    Det är alltså ok med dig att jag ringer och kollar om det är du som skriver här?

• Solidaritet
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    På vilket sätt hatar jag, och vad har vänsterextremister med det här att göra?
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:16:49 följande:
    Det är alltså ok med dig att jag ringer och kollar om det är du som skriver här?
    Självklart! Finns på hitta.se
  • Lucky76
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:19:55 följande:
    Självklart! Finns på hitta.se
    Du får ringa numret som slutar på 87 för det andra använder min man.
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:21:04 följande:
    Aha... ahahahaa. Tack för tipset.
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:21:04 följande:
    Varför påstår du att ditt namn står i din presentation när det inte gör det? Det kan inte va så att du bara slänger fram ett namn?
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 15:25:06 följande:
    Varför påstår du att ditt namn står i din presentation när det inte gör det? Det kan inte va så att du bara slänger fram ett namn?
    Så fjantiga ni är! Säg vad jag kan göra för att bevisa att jag är jag. 
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 15:25:06 följande:
    Jodå, det står visst! Det kanske är så att alla inte kommer åt den informationen? Jag skäms inte för mina åsikter och jag behöver inte vara anonym. Hur är det själv? Vågar du skriva ditt namn? 
  • Lucky76

Vi gör så här! Ta fram mitt nummer på hitta.se. Skicka ett sms så svarar jag. Det bevisar väl att det är jag?

Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!