• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Solidaritet
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:36:36 följande:

Vi gör så här! Ta fram mitt nummer på hitta.se. Skicka ett sms så svarar jag. Det bevisar väl att det är jag?

Nå, på vilket sätt hatar jag, och vad har vänsterextremister med det här att göra?
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:35:31 följande:
    Jodå, det står visst! Det kanske är så att alla inte kommer åt den informationen? Jag skäms inte för mina åsikter och jag behöver inte vara anonym. Hur är det själv? Vågar du skriva ditt namn? 
    Varför skulle jag göra det?  Menar du att du är Bågskytten Sara Nordstrand?
  • Anonym (anonym)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    Var framkommer det att någon hatar den åldrige JC det är väl propagandan som sprids som är det som massor av människor avskyr?
  • Lucky76
    Solidaritet skrev 2015-09-03 15:39:50 följande:
    Nå, på vilket sätt hatar jag, och vad har vänsterextremister med det här att göra?
    Jag trodde att du hatade SD-anhängare. Om det är fel ber jag om ursäkt.

Det jag menar är vänsterextremister och högerextremister är lika dåliga.
  • Anonym (ljuset)

Det här är Luck76 offentliga profil. Var menar du att ditt namn står?
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 15:44:52 följande:
    Varför skulle jag göra det?  Menar du att du är Bågskytten Sara Nordstrand?
    Nu gör du bort dig rejält! Det finns sju Sara Nordstrand i Sverige och jag är den som bor i Hässelby och är 38 år. Fyller 39 på söndag. Jag har gjort allt för att bevisa att jag är jag. Nej, jag är inte skidskytten Sara Nordstrand.

Jag tycker att du ska skriva ditt namn eftersom det är fegt att diskutera anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 
  • EnAnonumius
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:14:03 följande:
    Men det gäller även dig! Du hatar också anonymt. Du hatar JC, SD-anhängare mfl. Du anser att du har rätt att hata dem lika mycket som de anser att de har rätt att hata dig. Förstår du? Ingen har rätt och ingen har fel, ni bara hatar. Vänsterextremister mot högerextremister, same same.

Vem pratar jag med? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du? 
    Exakt.. Det är ju ingen skillnad på hat.. Oavsett VEM det kommer i från. 

Det är inte finare och mer rättfärdigat att hata andra bara för att man hör till de så kallade "goda människorna antirasisterna". 

Apropå extremister.
    För mig är AFA och SMR samma skit i grund och botten, en gäng missnöjda nötter som använder diverse rättfärdigande för att hata andra och utöva våld för deras "högre syfte".  

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:52:50 följande:
    Det här är Luck76 offentliga profil. Var menar du att ditt namn står?
    Men herregud! Jag har gjort ALLT jag kan för att bevisa att jag är jag. Varför skickar du inte ett sms eller något så att du får veta säkert? Jag vet inte vilken information som syns i min presentation, jag har inte medvetet dolt den. Nu har jag klickat i att alla ska kunna se mina publika sidor, då kanske mitt namn kommer upp.

Skärp dig! 
  • Nerfherder
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:53:30 följande:
    Nu gör du bort dig rejält! Det finns sju Sara Nordstrand i Sverige och jag är den som bor i Hässelby och är 38 år. Fyller 39 på söndag. Jag har gjort allt för att bevisa att jag är jag. Nej, jag är inte skidskytten Sara Nordstrand.

Jag tycker att du ska skriva ditt namn eftersom det är fegt att diskutera anonymt och inte våga stå för sina åsikter. 
    På vilket sätt har jag gjort bort mig? Jag undrade om du menade att du var Sara Nordstrand, bågskytten. Det är inte samma sak som att säga att du är det...

Du tycker det.
  • Anonym (@)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:36:36 följande:

Vi gör så här! Ta fram mitt nummer på hitta.se. Skicka ett sms så svarar jag. Det bevisar väl att det är jag?

I vissa fall är det betydligt smartare att vara anonym än att gå ut med sitt eget namn. 
    Om jag skulle anställa personer skulle jag googla den sökandes namn och hittade jag hit, dvs till en tråd där någon sitter och hyllar SD-värderingar skulle jag backa med en gång.
    Och skulle du inte vara den du säger att du är så är det jävligt taskigt att förstöra så för den riktiga personen du utger dig för att vara. 
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!