• Anonym (Äntligen!)

Julia Caesar avslöjad!

Äntligen är rasisten Julia Caesar avslöjad som den före detta DN-journalisten Barbro Jöberger. Trots att hon själv hängt ut personer med namn och bild i olika bloggar så motsatte hon sig att själv stå för sina åsikter med namn och bild.

Nu är det åtgärdat!

www.expressen.se/kultur/hon-ar-julia-caesar/

• Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 15:16:49 följande:
    Det är alltså ok med dig att jag ringer och kollar om det är du som skriver här?
    Varför har du inte ringt?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:58:22 följande:
    Men herregud! Jag har gjort ALLT jag kan för att bevisa att jag är jag. Varför skickar du inte ett sms eller något så att du får veta säkert? Jag vet inte vilken information som syns i min presentation, jag har inte medvetet dolt den. Nu har jag klickat i att alla ska kunna se mina publika sidor, då kanske mitt namn kommer upp.

Skärp dig! 
    Jag har ju ringt. Har du inte fått det?
  • Anonym (ljuset)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 15:58:22 följande:
    Men herregud! Jag har gjort ALLT jag kan för att bevisa att jag är jag. Varför skickar du inte ett sms eller något så att du får veta säkert? Jag vet inte vilken information som syns i min presentation, jag har inte medvetet dolt den. Nu har jag klickat i att alla ska kunna se mina publika sidor, då kanske mitt namn kommer upp.

Skärp dig! 
  • Nerfherder
    Anonym (@) skrev 2015-09-03 16:00:26 följande:
    I vissa fall är det betydligt smartare att vara anonym än att gå ut med sitt eget namn. 
    Om jag skulle anställa personer skulle jag googla den sökandes namn och hittade jag hit, dvs till en tråd där någon sitter och hyllar SD-värderingar skulle jag backa med en gång.
    Och skulle du inte vara den du säger att du är så är det jävligt taskigt att förstöra så för den riktiga personen du utger dig för att vara. 
    Precis min tanke... riktigt lågt.
  • Lucky76
    Anonym (@) skrev 2015-09-03 16:00:26 följande:
    I vissa fall är det betydligt smartare att vara anonym än att gå ut med sitt eget namn. 
    Om jag skulle anställa personer skulle jag googla den sökandes namn och hittade jag hit, dvs till en tråd där någon sitter och hyllar SD-värderingar skulle jag backa med en gång.
    Och skulle du inte vara den du säger att du är så är det jävligt taskigt att förstöra så för den riktiga personen du utger dig för att vara. 
    Men jag sitter inte och hyllar SD-värderingar! Jag gillar inte SD och röstar inte på SD. Jag tycker däremot att alla har rätt till sin åsikt utan att hatas och hotas och jag tycker vänsterextremister är lika dåliga som högerextremister.

Varför skulle det vara smartare för mig att vara anonym? 
  • Lucky76
    Nerfherder skrev 2015-09-03 16:02:04 följande:
    Precis min tanke... riktigt lågt.
    Vad är lågt???
  • Anonym (@)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:02:30 följande:
    Men jag sitter inte och hyllar SD-värderingar! Jag gillar inte SD och röstar inte på SD. Jag tycker däremot att alla har rätt till sin åsikt utan att hatas och hotas och jag tycker vänsterextremister är lika dåliga som högerextremister.

Om du vill söka jobb någon gång i framtiden. Om någon du känner googlar ditt namn och hamnar här och går tillbaka och läser allt du har skrivit i andra trådar osv osv.
  • EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2015-09-03 14:53:15 följande:
    Kanske blir det en anmälan nu när identiteten är känd för det är ju inte så att en åklagare väcker åtal mot någon som är anonym och polisen lägger inte ned så stora resurser för att hitta någon som sprider saker anonymt.
    Det som ÄR fel är just att man hyllar Reserchergruppen (många i den gruppen är extremvänster aktivister och har gjort en del tid bakom galler)  för deras uthängningar av rasister och de gräver fram folk även om de är anonyma.
    De blir hyllade och gammelmedia samarbetar med dem.

Dock så har du ju inte pekat ut var hon har hetsat mot folk grupp i sina krönikor.

Du skrev ju i #114 "Alla hennes krönikor består av hets mot folkgrupper bara läs dem så får du se."

Då borde det ju inte vara så jäkla svårt att  lägga fram med bevis heller för dig.
    För du vet Inte ens de som tolka lagen är ju helt överens i många fall, om något skall gå in under HMF eller inte.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Lucky76
    Anonym (ljuset) skrev 2015-09-03 16:00:43 följande:
    Nej, det har du inte. Du och ni andra späder på mina fördomar mot extremister. Ni gör allt ni kan för att få verka i det dolda, för att slippa stå för era åsikter och fortsätta vara anonyma. Och så klagar ni på JC som också vill vara anonym! Dubbelmoral much?

Det skulle vara så enkelt för er att säga vad ni vill att jag gör för att bevisa att jag är den jag utger mig för att vara men trots det sitter ni bara och larvar er som småungar. 
  • Anonym (Såhärärdet)
    Lucky76 skrev 2015-09-03 16:02:30 följande:

Det är skillnad på hat och hat.  Vi har både det goda som det onda hatet.  Det onda hatet ska man hata.för då är man god  Det goda hatet ska man älska, annars är man ond.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!