• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • BeccaBus

Hej! Har inte skrivit på länge men har läst i stort sett alla inlägg. Fick ordentliga problem i helgen med illamående och fick inte något att stanna i magen. Blev inlagd igår med dropp och en kur tabletter. Det positiva var att de kollade upp graviditeten direkt så fick se vår knodd på skärmen! Allt såg bra ut. Så skönt! Vecka 12+5 Nu hoppas jag att jag slipper illamåendet framöver..

• Tottilotten

Var på kub igår :) och det fanns minsann någon därinne som var väldigt livlig och hoppade och vevade med armarna ???? Får dock vänta på svaret då jag tog blodprovet samma dag, men nackspalten såg mycket bra ut. Beräknad bf blev 19 maj istället för 20:)

Overkligt var det när man fick se den lille ????

• MakeitHappen
    BeccaBus skrev 2015-11-11 12:58:16 följande:

Hej! Har inte skrivit på länge men har läst i stort sett alla inlägg. Fick ordentliga problem i helgen med illamående och fick inte något att stanna i magen. Blev inlagd igår med dropp och en kur tabletter. Det positiva var att de kollade upp graviditeten direkt så fick se vår knodd på skärmen! Allt såg bra ut. Så skönt! Vecka 12+5 Nu hoppas jag att jag slipper illamåendet framöver..

Hej!
    Lite tur i oturen då att du blev sjuk... du fick se bebisen :D så fin :D
    Grattis och hoppas illamåendet går över.
  • MakeitHappen
    Tottilotten skrev 2015-11-11 13:00:09 följande:

Var på kub igår :) och det fanns minsann någon därinne som var väldigt livlig och hoppade och vevade med armarna ???? Får dock vänta på svaret då jag tog blodprovet samma dag, men nackspalten såg mycket bra ut. Beräknad bf blev 19 maj istället för 20:)

Overkligt var det när man fick se den lille ????

Åh ja visst är det mys att se den.
    jag fick se min i tidigt UL vecka 10+3. helt otroligt :)
    är det ert första barn ?
  • Tottilotten

Verkligen mysigt :)

Ja det är första barnet :) är det ert första också?:)

MakeitHappen skrev 2015-11-11 14:34:21 följande:

Åh ja visst är det mys att se den.

jag fick se min i tidigt UL vecka 10+3. helt otroligt :)

är det ert första barn ?

• MakeitHappen
    Tottilotten skrev 2015-11-11 15:05:05 följande:

Verkligen mysigt :)

Ja det är första barnet :) är det ert första också?:)

Ja det är vårt första också :)
    vi har haft två missfall tidigare så vi är såå glada att vi gått så långt nu.
    Vecka 14 (13+2) :D
    Nästa gång vi får se knodden är på Rul i december.
  • HepaticaNobilis

Jag kände bebisen i natt! (13+1)

Låg på rygg med en hand på magen, vaknade för att jag var kissnödig. Då kände jag det, som om en liten fisk sprattlade till! Blev klarvaken och väckte sambon som inte förstod någonting förstås nyvaken mitt i natten:p

Svar på tråden Majbebisar 2016