• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • HepaticaNobilis

Var på inskrivning idag, inget nytt.. Jag hade lite dåligt med röda blodkroppar annars såg allt bra ut.

Fick tid för ul 22/12, ser fram emot det!

Magen känns enorm, på bara någon vecka har det blivit bra mycket större och hård. Den syns även när jag ligger ner:)

• nonameleft
    Jag är bara jag skrev 2015-11-10 15:37:23 följande:

Missfall. Utgår.

Hjärta Så väldigt ledsen för din skull. Jag kan knappt föreställa mig hur fruktansvärt det måste kännas. Det är så fruktansvärt orättvist. Ta hand om dig Hjärta
  • Jag är bara jag
    nonameleft skrev 2015-11-10 15:58:31 följande:
    Hjärta Så väldigt ledsen för din skull. Jag kan knappt föreställa mig hur fruktansvärt det måste kännas. Det är så fruktansvärt orättvist. Ta hand om dig Hjärta
    Tack.
  • Trassel14

Hej
    Jag hoppar in här, är i vecka 15+2 om man ska tro på ultraljudet igår. Så beräknad födsel blev framflyttad till den 1 maj.
    Det är vårt första barn :)

• knasigknapp
    Acamilla skrev 2015-11-10 13:22:02 följande:
    Hej, grattis och välkommen eller vad man nu säger :)

Jag sitter i samma sitta som dig, kommer inte heller se bebisen förrän den 28.e december på RUL. Det är första barnet som tog sig på första försöket, inget tidigare missfall. Mår precis som du, så att säga att man är gravid känns bara som en lögn :)! Dock tror jag att jag har känt lite fladder :D 11+5 idag.

Jag är med i två fb-grupper, en stor och en liten. Den stora tar in emot 150-200 personer och den lilla bara 20(den är snart full).

Skicka vänförfrågan till admins och skriv ett PM och berätta att det gäller majgruppen.

I stora gruppen är det:
    Anna Nilsson och Jennifer Petterson

I lilla är det Anna Årmarker

:)
    Åh vad skönt att höra att fler mår bra! Har ju liksom fått för sig att man ska må jätteilla och ha massor av symtom som gravid så det känns bara som att jag går runt och lurar alla att jag är gravid! ;) Jag har nog inte kännt något fladder än, men jag har så himla gasig (i vanliga fall också) mage så jag vet inte om något av det kan vara något litet fladder. 

Tack så mycket! Då ska jag kontakta dem!
  • knasigknapp
    Trassel14 skrev 2015-11-10 16:01:30 följande:

Hej
    Jag hoppar in här, är i vecka 15+2 om man ska tro på ultraljudet igår. Så beräknad födsel blev framflyttad till den 1 maj.
    Det är vårt första barn :)

Grattis och välkommen hit :)
  • Chreool
    Alice i Underlandet skrev 2015-11-07 19:21:35 följande:
    Visa går upp allt i början o inget på slutet. Svägerskan (också en M) drog på 11 kg till inskrivningen, men sen inte ett kilo till..

Jag drog på mig 23 kg totalt men 18 kg borta imom 3 mån efter förlossning..
    Ja man kan ju verkligen hoppas! Är inte så brydd utseende mässigt ifall jag går upp, det har man ju liksom räknat med ???? men när det verkligen slog som en blixt från klarblå, ja då vart man ju lite chockad.. :) jätteduktigt att gå ner såpass fort! Måste vara skönt att komma in i dem gamla "gängorna" rätt fort!
  • Chreool
    Acamilla skrev 2015-11-07 21:32:10 följande:
    Kan det vara magsjuka eller något virus? Eller nått annat? Man får ju hoppas att du Skipper gravidkräkningar nu :p
    Ja det var verkligen jätte märkligt!! Vart SÅ himla dålig bara pangbom. Tänkte att det kanske är vanligt? Man vet ju inte när det är första.. :) men dagen efter inget och inte nu efteråt heller.. Lite växtvärk från och till, thats it. Superskumt! Har du haft "mindre" symptom nu senaste veckorna? Har hört att de är vanligt. Själv har jag verkligen haft mindre och då blir man ju sådär nojig och tänker att man kanske inbillar allt ????
  • ulrika76

Hej på er allihopa :)
    Jag är en tjej på 39 år. Väntar mitt andra barn :)
    Har bf  7 maj enligt mig och mvc. Men enligt KUB är bf 13 maj.
    Mår pyton denna gång med mycket illamående, trötthet, orkeslös, huvudvärk.

Svar på tråden Majbebisar 2016