knasigknapp skrev 2015-11-09 21:24:53 följande:
Hej alla!
Nu tänkte jag också våga mig in i gemenskapen. Har följt er på håll ett tag, men har inte haft internet på ett par veckor så det har inte varit så himla intensivt läsande här. Grattis till alla bebisar och alla lyckade KUBtest. Är sjukt avundsjuk på er som gjort det! Själv får jag vänta till vecka 51 innan UL. Har funderat på privat UL, men att åka så många mil för det känns drygt.
Är gravid med första barnet och är idag i vecka 13+5. Mamma har sagt att det ska vara sjukt svårt för mig att bli gravid eftersom det blev så svårt för henne när hon närmade sig 30 och jag är 31 nu, men det tog sig på andra ordentliga försöket. Första försöket blev ett tidigt missfall. Jag har mått alldeles förträffligt hela vägen (några få illamåendedagar och några trötta kvällar bara) och tycker att det känns alldeles för enkelt och därför är jag till och från bombsäker på att något är galet. Min BM tycker att jag ska lita på att kroppen gör sitt och bara hänga med. Eh. Enkelt. Not.
Hur ser det ut med facebookgrupper? Tycker mig ha sett att det finns några olika som är hemliga, men hittar inte hur man kommer åt dem nu?
Hej, grattis och välkommen eller vad man nu säger :)
Jag sitter i samma sitta som dig, kommer inte heller se bebisen förrän den 28.e december på RUL. Det är första barnet som tog sig på första försöket, inget tidigare missfall. Mår precis som du, så att säga att man är gravid känns bara som en lögn :)! Dock tror jag att jag har känt lite fladder :D 11+5 idag.
Jag är med i två fb-grupper, en stor och en liten. Den stora tar in emot 150-200 personer och den lilla bara 20(den är snart full).
Skicka vänförfrågan till admins och skriv ett PM och berätta att det gäller majgruppen.
I stora gruppen är det:
Anna Nilsson och Jennifer Petterson
I lilla är det Anna Årmarker
:)