MakeitHappen skrev 2015-10-25 18:59:49 följande:
Haha men så roligt!! :D
men asså vad folk ska va nyfikna o fråga, kan de inte bara vänta tills man själv vill berätta?! men bra ni stod på er och hoppas de trodde på er :D
Ja men precis bara få ett litet tecken på att allt är bra :) oj stockholm ja, men så synd men vi får hoppas tiden går fort för er då :)
haha kanske? men förstår inte, är de första barnet så borde de va minst lika glada som vi, eller iaf visa det lite mer :p din likadan ju om han med vill vänta till jul :p
jo men hon vart glad. haha sa de var synd de inte var tvillingar :p men hon är redan mormor till tre barn så helt nytt för henne är det inte :)
men de är lite kul att berätta. o så vill man berätta på kanske lite speciellt vis också :)
Okej jag har skrivit till dem men inte fått nått svar ännu så får la se om det händer nått snart :)
Haha, eller hur. Det är värst på sambons sida, alla där har väntat länge på att vi ska bli gravida, mina vänner är inte så påstridiga ;)
Ja, jag tycker det, eftersom risken minskar efter v. 12 så borde det ingå ett UL vid inskrivningen. Här går man liksom runt och tänker att det inte stämmer att jag är gravid :p! Meeeen, första november på söndag så det går ju ganska fort :D
Haha, ja eller hur. Min sambo är MR. Google, men tror inte han har tagit reda på nått om graviditetens skeeden hittills. Han säger att han inte behöver eftersom att jag ändå berättar allt som jag läst, haha!
Okej, vad roligt :) vi köpte ljuslyktor som det står mormor, morfar, farmor och farfar på som vi ska ge bort i julklapp. Det blir avslöjandet. (Om inte magen avslöjat mig innan ;) ) men det kommer bli första barnbarnet på bådas sida så jag är väldigt nyfiken på hur de kommer att reagera :D
Har du hört någonting om grupperna, annars kan ja skriva och fråga admin om de fått någonting från dig :)?