MakeitHappen skrev 2015-10-23 18:39:57 följande:
Haha du är så lurig du!! men skulle han inte jobba idag då om du stängde av hans alarm ?
hehe jasså du vill vänta med att berätta. men såklart det känner ni efter själva hur ni vill göra o när ska berätta. :)
jag berättade för chefen idag, för hon kom och jag träffar henne så sällan på jobbet o har inga möten på ett tag så när jag såg henne tog jag tillfälle i akt o hon blev superglad :D
jag la upp en bild efter jag skickade det förra till dig :) ja det var en underbar känsla att höra att den växt som den skulle o verkade må bra :) en stor sten släppte och jag är mindre orolig :)
nej jättekonstigt att alla inte får ett livstecken UL vid vecka 12... kan va att de inte alltid är lätt att se tidigt utvärtes men jag tyckte man såg väldig bra.
Jasså du är det, jag har inte vågat gå med ännu... ja men gör det är du gullig, tror man måste bli vän med admin som sen lägger till va?
Nu är allt klart och vi har nu 7 gäster i vårat lilla hus! Jag tror det blev en riktigt lyckad helg och fest. Finns en allvarlig person framför mig som frågade om det inte var någonting, för att jag inte drack... Men nej, det var ingenting ;)
Hmm, av någon anledning så har han larmet på jämnt, trots att han inte jobbar :D
Jag såg den nu :) så mysigt! Jag är så avundsjuk!!! Men ja, den som väntar på nått gott...... :D lite jobbigt är det ju att ha bf sent i månaden när man ser hur alla passerar v. 12 och 13. Och så orättvist det är i alla länen. I Bollnäs finns det inte ens resurser att göra ultraljud, utan jag måste åka till Hudik eller Gävle. Min barnmorska är inte ens utbildad så hon kan göra UL.
Vad roligt :D efter att man har sett bebisen så känns det väl mycket tryggare i att berätta för alla med kan jag tänka :)!!!
Ja, precis :) jag kollar med admin och meddelar dig så snart jag vet om insläpp i grupperna :)