MakeitHappen skrev 2015-10-22 16:16:20 följande:
Åh spännande för honom. hoppas han blir överaskad!! jag blev det när jag fyllde 30! jättekul, dock inte så stort som ni planerat men ändå bara en liten överraskning när man inte väntar sig det :) skitkul!! är de nu i helgen det blir av?
hehe ja kan du fatta att det gått så fort redan!! :D
ja men jag tycker med du ska ta det på lördag :D kommer bli såå kul o mysigt :D
hahaha ja det är den svåra delen! att vara tyst så länge.. det måste vi med på hans familj sida, så ingen facebook skvaller här inte ;p
åh!! nu har jag varit på UL.. så nervös jag var!! så rädd att inte se något livsstecken! men hjärtat picka på och man såg bebisen :D åh kunde ligga kvar där hela dagen o bara titta!!! så underbart. kan lägga upp en bild om du vill se :)
bebis ville inte sträcka ut sig riktigt mne hon mätte ändå och plussade på mig 3 dagar.. så istället för 11 (10+0) så 11 (10+3) men på en mätning såg jag de stod plus 5 så men den växer som den ska iaf och det glädjer mig!!! :D <3
och nu kan jag även våga mig in i facebook gruppen :) är du med där i ?
Det är idag det händer :D har som vanligt varit uppe och morgonkissat så passade på att stänga av hans larm då :p måste försöka smyga mig iväg till mammas jobb och skriva ut eftersom det inte fanns nå färg i skrivaren på jobbet igår :p hoppas att han inte vaknar förrän jag kommer hem igen ;)
Haha, ja, man tycker att tiden sniglar sig fram tills man börjar titta tillbaka :D
Nu har jag börjat fundera på att vänta med att berätta ändå :p det känns så overkligt, inte är väl jag gravid :p får se hur jag gör. Man vill ju att tillfället ska vara perfekt, har man väntat så här länge så varför inte vänta till jul :p
Ååååh, vad mysigt :D ja, visa gärna en bild :)
Måste ju vara den bästa känslan nu, att se att bebisen mår bra :)
Jag kan inte förstå att inte alla får den kollen vid v. 12 faktiskt :/
Jag är med i två facebookgrupper. En liten och en stor grupp. Vill du så kan jag kolla med admin om insläpp där i båda? Tror lilla gruppen ska ligga någonstans på upp till 20 personer. Och den stora upp till 150-200 personer :)