Acamilla skrev 2015-10-23 06:22:13 följande:
Det är idag det händer :D har som vanligt varit uppe och morgonkissat så passade på att stänga av hans larm då :p måste försöka smyga mig iväg till mammas jobb och skriva ut eftersom det inte fanns nå färg i skrivaren på jobbet igår :p hoppas att han inte vaknar förrän jag kommer hem igen ;)
Haha, ja, man tycker att tiden sniglar sig fram tills man börjar titta tillbaka :D
Nu har jag börjat fundera på att vänta med att berätta ändå :p det känns så overkligt, inte är väl jag gravid :p får se hur jag gör. Man vill ju att tillfället ska vara perfekt, har man väntat så här länge så varför inte vänta till jul :p
Ååååh, vad mysigt :D ja, visa gärna en bild :)
Måste ju vara den bästa känslan nu, att se att bebisen mår bra :)
Jag kan inte förstå att inte alla får den kollen vid v. 12 faktiskt :/
Jag är med i två facebookgrupper. En liten och en stor grupp. Vill du så kan jag kolla med admin om insläpp där i båda? Tror lilla gruppen ska ligga någonstans på upp till 20 personer. Och den stora upp till 150-200 personer :)
Haha du är så lurig du!! men skulle han inte jobba idag då om du stängde av hans alarm ?
hehe jasså du vill vänta med att berätta. men såklart det känner ni efter själva hur ni vill göra o när ska berätta. :)
jag berättade för chefen idag, för hon kom och jag träffar henne så sällan på jobbet o har inga möten på ett tag så när jag såg henne tog jag tillfälle i akt o hon blev superglad :D
jag la upp en bild efter jag skickade det förra till dig :) ja det var en underbar känsla att höra att den växt som den skulle o verkade må bra :) en stor sten släppte och jag är mindre orolig :)
nej jättekonstigt att alla inte får ett livstecken UL vid vecka 12... kan va att de inte alltid är lätt att se tidigt utvärtes men jag tyckte man såg väldig bra.
Jasså du är det, jag har inte vågat gå med ännu... ja men gör det är du gullig, tror man måste bli vän med admin som sen lägger till va?