Acamilla skrev 2015-10-21 21:44:15 följande:
Hehe, han vet ingenting om någonting.... Förhoppningsvis :D det enda jag har sagt till han är att jag vill fira han på fredag efter att jag kommer hem från jobbet :)
Ohja, känns ju som om man nyss har plussat :p det gjorde jag i vecka 6 :p det är en hel månad sen ^^
Haha, joooo, men jag har min prioritetslista. Jag vill att min syster ska vara den första som jag berättar för :) och det tror jag att jag gör på lördag :p
Joo, jag tycker att det skulle vara en jätterolig sak att berätta på jul, men då skulle man behöva vara tyst i 2 månader och 3 dagar till :p. I och för sig en billig julklapp, om det inte börjat bli synligt då ;)
Du får meddela sen efter besöket hur det gått :) :) :)
Åh spännande för honom. hoppas han blir överaskad!! jag blev det när jag fyllde 30! jättekul, dock inte så stort som ni planerat men ändå bara en liten överraskning när man inte väntar sig det :) skitkul!! är de nu i helgen det blir av?
hehe ja kan du fatta att det gått så fort redan!! :D
ja men jag tycker med du ska ta det på lördag :D kommer bli såå kul o mysigt :D
hahaha ja det är den svåra delen! att vara tyst så länge.. det måste vi med på hans familj sida, så ingen facebook skvaller här inte ;p
åh!! nu har jag varit på UL.. så nervös jag var!! så rädd att inte se något livsstecken! men hjärtat picka på och man såg bebisen :D åh kunde ligga kvar där hela dagen o bara titta!!! så underbart. kan lägga upp en bild om du vill se :)
bebis ville inte sträcka ut sig riktigt mne hon mätte ändå och plussade på mig 3 dagar.. så istället för 11 (10+0) så 11 (10+3) men på en mätning såg jag de stod plus 5 så men den växer som den ska iaf och det glädjer mig!!! :D <3
och nu kan jag även våga mig in i facebook gruppen :) är du med där i ?