MakeitHappen skrev 2015-10-28 10:48:26 följande:
haha nä men va kul! Ja minns inte vilket år vi träffades första gången men det var några år sen iaf. men de är bra då vet man att man inte köpt grisen i säcken heller :p haha
oj 19 dagar spännande :) haha bra med appar :p åh synd!! ni bor helt fel :p
Jag frågade i fb gruppen om de tror man får höra men de sa nej de får man inte. så får la se vad min BM säger.
nej han ska inte med, jag ska dit kl 13 o han jobbar åt helt fel håll o eftersom det bara är prover på mig så behöver han inte med. men på RUL ska han med o titta :)
åh visst var det en speciell känsla att berätta.. speciellt första gången :D haha ojdå ja det är min stora fasa med att stöta på någon jag vet på fb forum. men än har det inte blivit så.. vill ju inte berätta det än på fb. och inte att någon annan sprider rykterna heller före vi!!
(min kusin gjorde så förra året, hon skrev på att hon skulle ha bebis plus att en av hennes syskon också skulle ha.. så hela släkten började ju spekulera vem av alla de övriga 6 syskonen som skulle ha samtidigt...) det är inte shysst att göra så!
åh spännande att känna nått :D
hahaha nej förstör de inte med gaser nu ;p
Haha, ja eller hur :D vad roligt att vi har så mycket "gemensamt" på nå vis :p
Mjaa, jag vet inte om jag ser fram emot inskrivningen så mycket faktiskt... Bara massa prover och inget livstecken :p skittråkigt att man inte får reda på att den lever då jue, det är ju det enda man bryr sig om just nu :p
Åhå, tråkigt att gå dit själv :p! Men då är du där nu då ;) berätta hur det gick :) är det nått att se fram emot ;)???
Jaaa, verkligen en speciell känsla :p det blev lite mer verkligt samtidigt som det kändes som att jag ljög eller pratade om någon annan :p
Haha, nej vad elakt :p !!
Jag ska inte skriva ut nått alls om graviditeten på Facebook tänkte jag. Vill ha det för mig själv och de som jag bryr mig om kommer veta :) jag gillar inte att lägga ut personliga grejer på fb över lag så :p .... hetsen på likes ;)
Haha, känns som om det skulle vara förtidigt att känna någonting jue :p och jag var som sagt bara halvvaken :p så så länge det bara hänt en gång så kan det vara gaser :D