MakeitHappen skrev 2015-10-26 21:35:42 följande:
Ja men tänk om ni hade haft svårigheter at få barn o så kommer alla o frågar.. blä :p men.. hur länge har ni varit tillsammans? hur länge har de väntat ? :p
Jo det är sant att ett litet tecken hade varit skönt där runt vecka 12 bara så man vet :) även om man fortfarande kan få missfall men att chansen är mindre men då vet man ändå att man är gravid :)
ja det går fort. shit snart redan November? sen december o sen nytt år och sen är vi snart mammor :D läskigt men kul :D
hahaha nej såklart varför ta reda på när du ändå berättar :p tror inte heller min sambo kollat upp nå. om inte han gjort det i smyg! ;p
åh va mysigt o gulligt att ge sån julklapp! tror de kommer bli så glada :D första barnbarnet är ju ändå extra kul!!! :
nej jag mejlade två personer för att dubbelkolla så det verkligen är dem som gör insläpp i grupperna (så det inte är fel personer man skickar till). men inget svar från någon av dem så kanske får skicka vänförfrågan ändå eller jag vet inte hur göra :o
kanske får skicka till nån annan :p
Ja, då hade det varit lite jobbigt med alla frågor.. Och man vet ju inte vad som finns där inne, men man ska väl tänka positivt :)
Vi har bara träffats i 2 år, jag flyttade in hos honom i december så har inte varit sambos så länge än :p. Men han har är så underbar med barn och man har väl föreställt sig honom med barn i tidig ålder :p!
Ja, bara så att man får se att allt ser bra ut så man inte går runt och är "lurad". Fortfarande, tänka positivt, 62 dagar kvar tills vi får se :)
Haha, ja de kanske går runt och smygkollar och engagerar sig mer än vad de visar :p
Ja, jag tror att de kommer bli glada och förvånade :p!
Jag tror jag såg dig i en grupp nu så antar att det gick bra :)