MakeitHappen skrev 2015-10-20 22:07:07 följande:
oj sådant riktigt firande :D men får man bada bastu gravid ? haha jaha ja du får la se du kanske inte är så trött runt den tiden ju :p
aaaha du tänker så! ja kanske vi vet inte.. undra om jag får ändra mitt datum.. om de redan kan se det.. bara två dagar kvar. snart en :D
ja! han vill inte berätta förrän vi åker dit upp. och jag vill bara berätta för hela världen :p haha men roligare att berätta live än över datorn/telefonen....
ja!! man bara vill ha symtom! mest hela tiden! :p samtidigt rätt skönt att inte ha den värken!! :p
Ja, det blir ganska stort, så jag vet inte om han får fylla 40 ;) haha!
Näe, jag har också för mig att man inte får det faktiskt :p men tror inte att nån märker om jag inte bastar... Vi blir ju över 30 personer på festen och alla ryms ju inte i en bastu ;)
Ååååh, vad spännande :p jag vill också se bebis!!! 68 dagar kvar :p men bara 21 till inskrivning :)
Haha, jag vill också berätta för alla :D. Igår träffade jag på en kompis, så pratade vi lite om helgen och jag sa att den här hösten blir den stora avslöjningshösten, just för att jag planerat sambos födelsedag sedan början av april :D hon sa "snart berättar du väl att du är gravid med" haha! Sa dock inget! Men ja, helt klart att det är roligare att berätta öga mot öga och inte mot telefon...
Sambon tycker vi kan vänta tills jul så det blir en julklapp :p haha!
Haha, Instämmer på symtomen :p undrar hur nojig man kommer vara under spökveckorna?!?
Nu ska jag gå och svulla hotellfrukost :D
(Är på utbildning så min stackars sambo fick bli 30 utan mig)!