MakeitHappen skrev 2015-11-07 07:55:19 följande:
men så spännande :) härligt att allt kändes bra med henne... hahah jag sa ju de bara massa prover ;p men fick ni ställt alla frågor ni ville nu då ? :D vecka 24, helt otroligt va de låter bra :D
hehe nej kanske finns bättre yrken då ja men har man ändå fast jobb så är det en trygghet. :)
haha men du. all nubb försvann igår. bror var med oss och hjälpte då gick det undan :D idag ska sambon måla medan jag åker på barnkalas :D Tänker inte berätta för släkten, utan ser de magen o VÅGAR frågar så är de bara kul. :p se hur länge de kan hållas haha..
ja men nu är det lungt. sen byter jag bort jobbet mot bebis istället. säkert 100 gånger värre men ändå :p
kanske bara jobbar februari ut vem vet.. kollegorna som väntade barn förra året gick 2 månader innan så chefen tror jag får så med. o det hoppas jag :)
Jag tror det :) jag frågade lite över de alkoholfria dryckerna som ändå innehåller typ 0.25-0.5% alkohol (upptäckt det på sambons fest) känns som om i alla fall 0.5% är ganska mycket. Men det enda svaret jag fick är att det är ju noll tolerans mot alkohol, så jag vart inte så mycket klokare :p
V.24 känns helt overkligt :p!!! Jag håller mig till att få reda på om det är nått där inne ens till RUL, innan dess är jag en nykterist som är väldigt kräsen med maten, haha!!
Ja precis :) tidningarna kommer ju inte dö i år i alla fall så det är bara att nöta på ;)! Jag tänkte jobba så länge jag bara kan för att spara på föräldradagarna tills ungen är här, så då är det tur att jag inte är förskolelärare :p!!!
Härligt :D det verkar rulla på fort för er, vad härligt!!! Då är det bara att bära lådor sen då :D! Här går det ganska långsamt, men förhoppningsvis har vi en trapp till övervåningen innan nyår ;)