Acamilla skrev 2015-11-07 13:01:32 följande:
Jag tror det :) jag frågade lite över de alkoholfria dryckerna som ändå innehåller typ 0.25-0.5% alkohol (upptäckt det på sambons fest) känns som om i alla fall 0.5% är ganska mycket. Men det enda svaret jag fick är att det är ju noll tolerans mot alkohol, så jag vart inte så mycket klokare :p
V.24 känns helt overkligt :p!!! Jag håller mig till att få reda på om det är nått där inne ens till RUL, innan dess är jag en nykterist som är väldigt kräsen med maten, haha!!
Ja precis :) tidningarna kommer ju inte dö i år i alla fall så det är bara att nöta på ;)! Jag tänkte jobba så länge jag bara kan för att spara på föräldradagarna tills ungen är här, så då är det tur att jag inte är förskolelärare :p!!!
Härligt :D det verkar rulla på fort för er, vad härligt!!! Då är det bara att bära lådor sen då :D! Här går det ganska långsamt, men förhoppningsvis har vi en trapp till övervåningen innan nyår ;)
Men va, finns det alkohol i de alkoholFRIA dryckerna? :O men barn dricker ju typ herrljunga (är de va) cider som också är väääääldigt lite % men de är ju okej. så.. men det var inget bra svar av henne .p
hahaha härligt det låter!! Längtar så till RUL.!!
Ja du är bra du om du orkar jobba tills ungen är född :p haha... jag tror syrran jobbade tills det var två veckor kvar tills hon skulle föda haha.. då jobba hon som timvikarie på förskola :p bra gjort!! :) mina kollegor fick havandeskapspenning så därför kunde de gå 2 månader innan.. så det hade vart najs om jag fått det med. vi har rätt många småbarn på jobbet, mycket att bära osv, men återstår att se. det är först nästa år..
japp inte ligga på latsidan :D har ju lixom en deadline på oss. innan 1/12 måste lägenhetne vara tom. vi flyttar lådor varje gång vi åker men möbler o sånt åker nästa helg är planen :)
hehe ja men det blir nog lätt så när man inte har en deadline på sig då kan man ta de lite pö om pö när man orkar.. tyvär :p
men du får säg att om han vill ha hjälp så får de nog ske innan du blir allt för större o det blir jobbigt för dig :p