• Anonym (Vad gör man?)

Polisanmäla 12 åring?

Min son har fått en ny vän sedan skolstarten och de har lekt mycket sen dess. De är 7 år.

Idag berättade min son att de hade lekt med en pojk som är 12 år (som känner den andra pojken) och att han ville att de skulle suga av honom. Han hade sagt saker som "du kommer vara modigaste i sverige". Den andra pojken hade sugit av honom och vår son smet därifrån. Han berättade nu ikväll vad som hänt.

Vad gör man nu? Anmäler man detta? Jag ser på detta allvarligt men min man verkar tycka att vi bara ska prata med 12 åringen.

• Svar på tråden Polisanmäla 12 åring?
  • Anonym (polisanmäld)
    Anonym (Vad gör man?) skrev 2015-09-15 20:55:08 följande:
    Ja jag ska kontakta den andra pojkens föräldrar och göra en anmälan imorgon.

Vet inte varför någon anmälde mig? Är väl inte så konstigt att man vill veta lite innan man anmäler?

Fick ju dessutom veta detta ikväll
    Jag anmälde inte dig. Jag berättade för polisen vad du skrivits i tråden. Detta måste fångas upp. Du pratade om att maken skulle prata med 12-åringens föräldrar. Varför vill du veta mer innan du anmäler? Hade du velat "veta mer" om någon våldtagit din tonårsdotter? Suttit på forum och frågat runt?
    Vore kanon om du själv också anmäler detta.
  • Anonym (Vad gör man?)
    Anonym (polisanmäld) skrev 2015-09-15 20:59:53 följande:

Jag anmälde inte dig. Jag berättade för polisen vad du skrivits i tråden. Detta måste fångas upp. Du pratade om att maken skulle prata med 12-åringens föräldrar. Varför vill du veta mer innan du anmäler? Hade du velat "veta mer" om någon våldtagit din tonårsdotter? Suttit på forum och frågat runt?

Nej självfallet. Jag ville bara veta om jag tänkte rätt. Man har ju hört att barn utforskar på varandra så ville veta lite vad andra tycker innan jag anmäler. Men ska kontakta den andra pojken föräldrar nu och hoppas de tar det rätt.
  • Anonym (polisanmäld)
    Anonym (Vad gör man?) skrev 2015-09-15 21:02:23 följande:
    Nej självfallet. Jag ville bara veta om jag tänkte rätt. Man har ju hört att barn utforskar på varandra så ville veta lite vad andra tycker innan jag anmäler. Men ska kontakta den andra pojken föräldrar nu och hoppas de tar det rätt.
    Utforskar????? Han tvingar en kille suga av honom!
  • Anonym (polisanmäld)
    Anonym (Vad gör man?) skrev 2015-09-15 20:30:07 följande:
    Den andra pojkens föräldrar är bästa vänner med 12 åringen föräldrar och pratar bara gott om denna 12 åring.
    Så jag känner att vi nu kan förstöra relationen mellan våra söner.
    Herregud. Vore ju synd om du förstörde vänskapsrelationer. Jösses. Låt 12-åringen fortsätta. Bara konflikter undviks.
  • Anonym (Jepp.)
    Anonym (Vad gör man?) skrev 2015-09-15 21:02:23 följande:

Och imorn bitti beger du dig direkt till polisen och sen till soc. Det är bara att göra det utan att blinka.
  • Anonym (polisanmäld)
    Anonym (Jepp.) skrev 2015-09-15 21:23:23 följande:
    Och imorn bitti beger du dig direkt till polisen och sen till soc. Det är bara att göra det utan att blinka.
    Äntligen nån mer som har lite förnuft. Begriper inte varför TS ens tvekar. Fattar inte.

• Maria 434
    Anonym (polisanmäld) skrev 2015-09-15 21:29:53 följande:

Äntligen nån mer som har lite förnuft. Begriper inte varför TS ens tvekar. Fattar inte.

TS kan inte mena allvar, hoppas verkligen inte det finns folk som henne på riktigt
  • Anonym (polisanmäld)
    Maria 434 skrev 2015-09-15 21:37:10 följande:
    TS kan inte mena allvar, hoppas verkligen inte det finns folk som henne på riktigt
    Ibland kan man undra hur vidsynta människor är. "Utforska"??
  • nathalie78
    Anonym (polisanmäld) skrev 2015-09-15 20:59:53 följande:

Ringde du polisen om något du läst på fl? Är det ett skämt?
  • Anonym (Vad gör man?)

Som vanligt är folk väldigt dömande på detta forum. Det är väl klart att man blir chockad och kanske inte kan tänka helt klart vid en sån här händelse?

Har pratat med pojkens föräldrar nu och de väckte sin son som menar på att min son ljuger.

Svar på tråden Polisanmäla 12 åring?