• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • fiskenova

Du menar i magen Linda? Det har inte jag heller, bara lite i fogarna. Fö är arg som ett bi, trött, tål inte kaffe, ont i brösten och dålig kondis, så symtomen kan jag inte ta miste på :).

• tofslan

Härligt med så många bra besked idag!!

Här är en till som fryyyyyser. Annars mest bara att kaffet smakar illa och att brösten är ömma. Ingen direkt växtvärk alltså Linda. jag är i vecka 8 (7+2). Tycker allmänt att jag har känt väldigt lite denna graviditet men förra veckan på VUL syntes ett hjärta som slog så det var ju lugnande för mina grubblerier.

• Elinwyens
    Linda_ skrev 2015-10-27 18:38:20 följande:

Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.

Inte jag heller. .:o
  • Mamma30

Hur ser era magar ut? Jag misstänker läs hoppas att jag är gravid! Men visar neg på test bim -3 idag! Vad tror ni? Kul med spekulationer! Är rejält svullen så får knäppa upp byxorna! på bilden ligger jag ned!

• majpan
    ntmas skrev 2015-10-26 09:00:19 följande:

Vad kul! Vilken vecka är du i? :)

Är i v8, 7+4
  • SSK13

Ni som bokat tid för Vul och ul, det är privat va? Funderar också på att boka :)

Fryser också riktigt mycket! Har vetekudden som värmer magen lite iaf :) fått ilningar på vänster sida också, känns som foglossning som man tydligen kan få så tidigt. Vill inte!

• Jennyyyyy

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

• Linda_
    fiskenova skrev 2015-10-27 18:45:46 följande:

Du menar i magen Linda? Det har inte jag heller, bara lite i fogarna. Fö är arg som ett bi, trött, tål inte kaffe, ont i brösten och dålig kondis, så symtomen kan jag inte ta miste på :).

Ja precis, typ som mensvärk :) Jag hade det sist men inte den här gången. Haha det låter precis som mig, förutom kaffet då :)
  • Moneal
    Jennyyyyy skrev 2015-10-27 19:32:38 följande:

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

skriv ett meddelande här till Knappen så hjälper hon dig in på fb :)
  • ntmas
    majpan skrev 2015-10-27 19:27:17 följande:
    Är i v8, 7+4
    Hur mår du?
    Har du varit hos barnmorskan? :)
Svar på tråden Junibebisar 2016