Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Det kommer bli bra skall du se!
Vilka underbara nyheter här inne i dag!
I går var det massor av blödningar och nu är det friska bebisar :)
Går verkligen upp och. ner.
Härligt för er alla <3
Vilka underbara nyheter här inne i dag!
I går var det massor av blödningar och nu är det friska bebisar :)
Går verkligen upp och. ner.
Härligt för er alla <3
Vad är Myom? Skönt att det såg bra ut i övrigt! Vilken vecka är du i?
Hej.
Kom precis tillbaka från mitt vul och jag har också troligtvis ett myom på ca 1cm i nedrekant i livmodern.
Jag frågade om det var farligt men hon sa att det inte brukar vara det så länge den inte växer i all världens hastighet.
Dock kan det bli kejsarsnitt om den ligger så pass tokigt att den kan vara i vägen för bebisen.
Jag fick lite restriktioner dock pga moderkakan, skulle inte ha sex, inte för att det spelar mig någon roll, bara bebin mår bra!
Någon mer som haft föreliggande moderkaka och blödningar vid tidigare graviditet? Hur ofta och rikliga blödningar hade ni isf? Fick ni extra ul tidigt i graviditeten eller bara det runt v.32? Vanligast att man intr märker det fören RUL kanske iofs, det gjorde vi min förra graviditet och i v.32 hade den flyttat sig.
Okej! Vår läkare är lite fumlig så jag blev inte klokare eller lugnare av att komma dit.. Skönt att hjärtat slog iaf, men blir ju rädd där man ser och hör att man fått ett myom. Vet ingen storlek eller någonting, utan den låg liksom så att livmodern såg mer tillplattad ut.. Hoppas att det inte skadar lillen därinne..
Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk.
Jag fick lite restriktioner dock pga moderkakan, skulle inte ha sex, inte för att det spelar mig någon roll, bara bebin mår bra!
Någon mer som haft föreliggande moderkaka och blödningar vid tidigare graviditet? Hur ofta och rikliga blödningar hade ni isf? Fick ni extra ul tidigt i graviditeten eller bara det runt v.32? Vanligast att man intr märker det fören RUL kanske iofs, det gjorde vi min förra graviditet och i v.32 hade den flyttat sig.