• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Familjen N
    Lutetzia skrev 2015-10-27 16:52:57 följande:

Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk. 

Japp, fryser som en tok! Brr...
  • Ankissen
    Lutetzia skrev 2015-10-27 16:52:57 följande:

Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk. 

Jag fryser med. Urk!
  • mhelen

Hej alla mammor och blivande mammor! Vilken spännande resa vi har framför oss! Bebis nummer två som ligger på ruvning för min del. Kan inte minnas denna trötthet jag känner?! Är helt utslagen vissa dagar och orkar knappt hålla mig upprätt. Har en 10månaders här hemma med favoritsysslor som gå,öppna samt försöka tömma alla lådor/skåp hon kan hitta...Nåväl hon håller mig sysselsatt, går in i vecka 7 imorgon.

• Jeto

Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi

De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?

• Ellaria
    Jeto skrev 2015-10-27 17:03:04 följande:

Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi

De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?

Nej, den är hemlig. Ingen ser.
    You know nothing, Jon Snow
  • Grus grus

Jag fryser bara på eftermiddagen och kvällen. På morgonen är jag snarare för varm.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Divander
    Wielkip skrev 2015-10-27 16:13:09 följande:

Jag fick lite restriktioner dock pga moderkakan, skulle inte ha sex, inte för att det spelar mig någon roll, bara bebin mår bra!

Någon mer som haft föreliggande moderkaka och blödningar vid tidigare graviditet? Hur ofta och rikliga blödningar hade ni isf? Fick ni extra ul tidigt i graviditeten eller bara det runt v.32? Vanligast att man intr märker det fören RUL kanske iofs, det gjorde vi min förra graviditet och i v.32 hade den flyttat sig.

Hej, jag hade föreliggande moderkaka vad min förra graviditet. Men det fick jag vet först efter att jag varit inne på akuten 5 ggr.. Runt vecka 30 hade den flyttat med och jag slutade blöda. Annars så hade jag blödningar och ont varje gång moderkakan skulle växa lite till.

Jag vet inte om jag har det denna gången. Slutat blöda rött nu och det kommer bara lite brunt när jag kissar.
  • frestelsen

Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)

• Inheaven
    frestelsen skrev 2015-10-27 18:09:48 följande:

Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)

Ha ha såg framför mig hur bebisen såg ut som stålmannen och drog fram armen så som han gör och fick superkrafter.
  • Linda_

Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.

Svar på tråden Junibebisar 2016