Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk.
Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk.
Hej alla mammor och blivande mammor! Vilken spännande resa vi har framför oss! Bebis nummer två som ligger på ruvning för min del. Kan inte minnas denna trötthet jag känner?! Är helt utslagen vissa dagar och orkar knappt hålla mig upprätt. Har en 10månaders här hemma med favoritsysslor som gå,öppna samt försöka tömma alla lådor/skåp hon kan hitta...Nåväl hon håller mig sysselsatt, går in i vecka 7 imorgon.
Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi
De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?
Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi
De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?
Jag fryser bara på eftermiddagen och kvällen. På morgonen är jag snarare för varm.
Jag fick lite restriktioner dock pga moderkakan, skulle inte ha sex, inte för att det spelar mig någon roll, bara bebin mår bra!
Någon mer som haft föreliggande moderkaka och blödningar vid tidigare graviditet? Hur ofta och rikliga blödningar hade ni isf? Fick ni extra ul tidigt i graviditeten eller bara det runt v.32? Vanligast att man intr märker det fören RUL kanske iofs, det gjorde vi min förra graviditet och i v.32 hade den flyttat sig.
Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)
Idag känns hoppet stort att de inte är ma på g. Hungrig o framförallt på kött! Svulla nyss 1 kg ribbs! Molverk och kliande tuttar, hoppas bebis lever o växte till av allt protein jag nyss bjöd på;)
Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.