• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • annieh897

Tillbaka på jobbet på halvtid idag. Det gick helt ok, illamåendet höll sig i schack men det känns i kroppen ungefär som att jag håller på att återhämta mig från ordentlig influensa.

Men är det nån mer som har problem att äta för att precis allting smakar BLÄ?! Det finns ingenting som är gott.

• Inheaven
    Jennyyyyy skrev 2015-10-27 19:32:38 följande:

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

Du kan lägga till vem som helst i gruppen. Lägg till mig du. Mailar dig mitt namn
  • Wielkip
    annieh897 skrev 2015-10-27 19:50:48 följande:

Tillbaka på jobbet på halvtid idag. Det gick helt ok, illamåendet höll sig i schack men det känns i kroppen ungefär som att jag håller på att återhämta mig från ordentlig influensa.

Men är det nån mer som har problem att äta för att precis allting smakar BLÄ?! Det finns ingenting som är gott.

Jag lever på isglass, proviva och rån med gräddost för tillfället, hellre det än inget :)
  • annieh897

Precis efter att jag postade förra inlägget om att illamåendet hållit sig i schack under dagen, kom en enorm våg av illamående över mig och jag var tvungen att springa till toan och spy för första gången! Herregud vad vidrigt. Dagen med minst illamående på 1,5 vecka - då börjar jag spy! Det var ju logiskt...

• Nillaa
    Lutetzia skrev 2015-10-27 16:52:57 följande:

Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk. 

Vecka 5 och 6 sov jag med långärmat, pyjamasbyxor och raggsockor under duntäcket. Nu i vecka 9 är det mycket bättre. Förhoppningsvis släpper det snart.
  • tessan120
    annieh897 skrev 2015-10-27 20:09:07 följande:

Precis efter att jag postade förra inlägget om att illamåendet hållit sig i schack under dagen, kom en enorm våg av illamående över mig och jag var tvungen att springa till toan och spy för första gången! Herregud vad vidrigt. Dagen med minst illamående på 1,5 vecka - då börjar jag spy! Det var ju logiskt...

För mig är det likadant. Jag mådde väldigt illa i 2 veckor och när illamåendet blev bättre så började jag spy istället. Nu i vecka 10 mår jag knappt illa men spyr på kvällarna.
  • Dance dance dance

En fråga till er som varit gravida och illamående tidigare: upplevde ni då att illamåendet ökade med veckorna eller höll det sig på ungefär samma nivå hela tiden? Jag har varit i en illamåendebubbla i en dryg vecka nu å vill veta vad jag kan förvänta mig... :)

• Miickaelasofia

Hej!

Kul att hitta den här sidan även om jag känner mig lite efter. Plussade för en vecka sen och har bf 23/6. Har dock jätte rädsla för att det inte ska gå vägen men antar att det bästa är att tänka positivt. ????

• annieh897
    tessan120 skrev 2015-10-27 20:27:38 följande:

För mig är det likadant. Jag mådde väldigt illa i 2 veckor och när illamåendet blev bättre så började jag spy istället. Nu i vecka 10 mår jag knappt illa men spyr på kvällarna.

Aha.. Det jag har att se framemot närmaste tiden då kanske...
  • Wielkip
    Dance dance dance skrev 2015-10-27 20:30:20 följande:

En fråga till er som varit gravida och illamående tidigare: upplevde ni då att illamåendet ökade med veckorna eller höll det sig på ungefär samma nivå hela tiden? Jag har varit i en illamåendebubbla i en dryg vecka nu å vill veta vad jag kan förvänta mig... :)

Fram till vecka 12 har det ökat för min del tidigare. Har mått illa i 2 veckor, är i v.9 Idag, och vill dö som det är nu om kvällarna, hoppas INTE det blir värre :( spyr inget men mår pyton!
Svar på tråden Junibebisar 2016