Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ni som bokat tid för Vul och ul, det är privat va? Funderar också på att boka :)
Fryser också riktigt mycket! Har vetekudden som värmer magen lite iaf :) fått ilningar på vänster sida också, känns som foglossning som man tydligen kan få så tidigt. Vill inte!
Ha ha såg framför mig hur bebisen såg ut som stålmannen och drog fram armen så som han gör och fick superkrafter.
Men hur kan man vara såååå trött, har inte varit det mina förra två graviditeter. Jag somnar hela tiden och när jag är vaken känner jag mig som en zombie. Är i vecka 8. Fler som känner som jag?
Jag har varit sååå slut idag. Sjukligt trött och fryser hela tiden. På morgonen var jag väldigt yr och fick hjärtklappning. Tror att det kan vara mitt låga blodvärde som ställer till det. Dessutom är jag så öm i huden.. Gjorde nästan ont att smörja in mig efter duschen. Någon annan som känner liknande?
Detta med symptom alltså...
Känner inte att jag har särskilt mycket symptom, har känningar i brösten och livmodern av och till. Trött av och till. Känner mig ofta varm. Mår lite illa.
Förra graviditeten var jag supertrött, hade extremt ömma och svullna bröst , allt luktade och smakade annorlunda. magen svullnade, fett hår, finnar osv osv. Kände mig så otroligt hundraprocentigt gravid!
Så känns det inte nu. Men under mina två fullgångna graviditeter har jag inte heller haft särskilt mycket symptom, så får försöka lugna mig med det! 
Har tid för ultraljud om ca tre veckor, 19/11, så spännande och nervöst!
mina bröst har förändrats så mycket!
efter att ha tappat över 30 kilo så har dom vart väldigt hängiga, och tomma, som taxöron haha! nu är dom fylligare, fastare, bröstvårtorna är mörkare och hänger inte alls lika mycket! dock väldigt ömma haha
fått en medicin mot illamående, helt tjock i huvudet på dom.. vet dock inte vad dom heter på svenska, men på engelska är det cyclizine
Tillbaka på jobbet på halvtid idag. Det gick helt ok, illamåendet höll sig i schack men det känns i kroppen ungefär som att jag håller på att återhämta mig från ordentlig influensa.
Men är det nån mer som har problem att äta för att precis allting smakar BLÄ?! Det finns ingenting som är gott.
Jag har varit sååå slut idag. Sjukligt trött och fryser hela tiden. På morgonen var jag väldigt yr och fick hjärtklappning. Tror att det kan vara mitt låga blodvärde som ställer till det. Dessutom är jag så öm i huden.. Gjorde nästan ont att smörja in mig efter duschen. Någon annan som känner liknande?
Ja samma här. Man vill ju helst inte stoppa i sig en massa piller när man är gravid. Men man måste ju kunna fungera som människa oxå. Gå till jobbet och ha en fritid. Jag blev hemma från jobbet eftersom det enda jag kunde göra va att ligga ner för att slippa illamåendet..
Barnmorskan sa att det va helt OK, man fick inte missbruka det bara.